Søvn!!

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Såver dere mer nå en før graviditeten?
Eg klarer ikkje og komme meg gjennom dagen uten en dyp på ca 2 timer :p
Får ikkje tid til noen ting. Er oppe tiligt med barn hverdag. Med legger meg og tiligt. Sover alltid før kl 11.
Resten av tiden spiser eg :p eneste måten og holde kvalmen borte på :/

Får ikkje tid til noen ting. Er oppe tiligt med barn hverdag. Med legger meg og tiligt. Sover alltid før kl 11.
Dette høres helt ut som meg :-P jeg er konstant trøtt og sover mye. Og eneste måten å holde kvalmen unna er å spise ofte nok. Tror det er ganske så mange av oss som har det slik.

Hadde jeg ikke vært på jobb hadde jeg nok sovet ja. Er stuptrøtt!

Jeg blir helt ødelagt om jeg ikke legger meg senest 21! Dagene flyr jo når de får så lite innhold. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke alt jeg skal få til.... Gjesp!

Hadde jeg ikke vært på jobb hadde jeg nok sovet ja. Er stuptrøtt!
Eg er sykemeldt fra jobben. Hadde ikkje klart en halv dag på jobb en gang :p kan ikkje gå tilbake i jobben heller pga kjemikalier eg ikkje kan ta i når eg er gravid. Så ser for meg at eg skal over i svangerskaps permisjon slik som sist. Det passer meg fint kjenner eg :p

Jeg får ikke nok, er konstant trøtt! Oppe tidlig og får eldste på skolen. Når minsten skal ha duoppen sin, så sover jeg la med han :) så er det ikke ajangs å slappe av før etter 8 og ungene sover! Med de to andre så sov jeg store deler av dagen, så det merkes!

Jeg er mye mer trøtt. står opp 6 om morgen og drar med barna på skole og barnehage og jobb. sover ikke på dagtid, og legger meg ca 23, og da sovner jeg med en gang! stup trøtt :P og er hele tiden sulten :P

Jeg er kjempe sliten hele tiden, og tar ofte en dupp både i pausen på jobb å på sofaen på ettermiddagen. Legger meg også tidlig. Så her er søvnbehovet stort.

Haha, omtrent samme som her. Føler meg som et spedbarn, spiser og sover. :P

Men siden jeg ikke kan sove på jobb så er jeg i koma fra jeg kommer hjem til jeg går og legger meg kl 21.30 :P

Jeg er trøtt hele tiden.. Er sykmeldt pga kraftig kvalme og for lavt blodtrykk, og endel av dagen går med til å sove. Søvnen har blitt min flukt fra kvalmen. Mat alene fungerer ikke..

Trøtt ja! Kan jo sovne midt i en setning om kvelden:)

Er sykemeldt ut måneden pga lavt blodtrykk, så hjelper å få slappet av på dagtid. Men fryktelig kjedelig! Var sykemeldt fra uke 16 og ut svangerskapet sist av samme grunn, så er redd for at jeg ikke kommer tilbake på jobb igjen:(

Definitivt mer behov for søvn. Må legge inn 2-3 timer ekstra hver dag enten via middagslur eller ved å legge meg klokken 21-22 på kvelden. Sove, spise og innimellom jobbe :-)

Jeg kjenner jeg er trøttere på kvelden nå enn før, men klarer meg fint gjennom dagen uten en hvil :)
Hadde uansett ikke hatt tid til å hvile på dagtid.....

Akkurat nå sitter jeg på jobb og halvsover.7+0 idag og verste dagen så langt.

1. trimester = kvalme, trøtt osv
Siste ukene i 1. tri er visst tøffest.

Sleng beina på sofaen hvis og når dere kan jenter ;-)

Leste at uke 10-11 er tøffest da hormonene er på topp så går det nedover. Husker sist at det ble bedre etter uke 9-10.

Er i uke 9 nå. Blir eg trøttere en dette trenger eg ikkje stå opp. Må bare få mannen til og komme inn med mat ca 20 ganger i døgnet så eg ikkje skal spy :p hehe

Er veldig trøtt for tiden, 9+5. Gruer meg til tre nattevakter nå, men sovner jo lett på dagen da vertfall ;-)

Er 9+5 i dag, å jeg føler jeg ikke får nok søvn uansett hvor mange timer jeg har på puta! Gleder meg til denne perioden eg over :)

Back
Topp