Søvn

lillemy-1989

Forelsket i forumet
Hvordan er det med søvnen deres etter dere fant ut om graviditeten?

Jeg er så oppspilt jeg at jeg nesten ikke klarer å sove og er så trøtt resten av dagen når jeg våknet så tidlig om morgenen. Må jo ha søvn, ellers funker jeg dårlig i hverdagen og på jobb. Er jo viktig med hvile også:)

Sover lett og våkna kl 03.30 kvar natt. Får ikkje alltid sove igjen med en gang, så blir så trøtt på morgenen :confused: Men sånn var det faktisk nettene før eg fant det ut og.

Sover som en stein her. Guttungen kjæm å vække mæ ca kl 7:-)

Sover urolig og dårlig, men det har jeg gjort i mange år...

Sover bedre nå enn på lenge egentlig. (Vesla har akkurat begynt å sove igjennom nettene:happy:) Men har begynt å våkne fordi jeg må på do, kanskje 2 ganger iløpet av natta.

Har begynt å må opp 1 gang på do om natta nå... Men sover med en gang etterpå :-)

Sover egentlig bra, men er på felttur hvor jeg er nødt til å dele rom med mellom en til seks personer... jeg er utslitt, og legger meg halv ti, mens de andre holder det gående til over midnatt, snakker høyt og slamrer med dørene :( får ikke sove før alle de andre omsider sover, så ender opp med seks timer pr natt og utslitt. Går lange turer i fjellet om dagene, og ingen mulighet for å hvile :/ heldigvis bare tre netter igjen nå. Vil hjeeem!

Gikk greit fram til nu, kjempe trøtt om kveldene så jeg legger meg mellom 9-10 tiden og våkner ikke uthvilt mellom 6 og 8... men natta som va, våknet jeg rundt 02-tiden med oppkast i kjeften. Så da var d bare å springe ned på do... Fikk ikke sove noe særlig etter det pga av kvalme... Så jeg er livredd for at d skal bli likens inatt også...

Fikk sovet lenge idag faktisk. Guttungen våkna ikke før 8 idag;-)

Back
Topp