Søvn

Lillelima

Limaaa
Hvordan sover deres små? Jenta mi er 5uker. Hun sover godt på natta 23ca til 08 med noen matinger i løpet av natta. Men resten av døgnet sover hun veldig lite. Halvtime nå og da,ti minutter nå og da. Har prøvd alt fra trilleturer byssing og legge henne ned. Virker så hun ikke finner roen. Skriker lite,men er tydelig trøtt. Er slitsomt da jeg får gjøre så lite på dagtid og kveldstid da jeg føler jeg hele tiden prøver å få henne til å sove. . Har også en toåring som krever sitt. Hvordan sover deres søte små?

Samme her... Hun er seks uker, sover kjempegodt om natten, legger seg nå rundt ni. På dagen er hun kjempetrøtt, men sover bare smånapper. Forsøker nå å være litt "bastant" på rutinene med å legge henne i vognen når hun er trøtt på dagtid. Hun ligger der nå og har sovet en time

Husk at de er små enda! Litt frustrert selv onsdagen da jeg ikke får lagt han fra meg for å gjøre noe som helst :p men plutselig neste uke sovet de hele dagen og natta ;) får trøste oss med at det blir mer rutine over saker og ting om noen mnd.

Fungerer sånn her og, sover godt på natten. Dagtid er det bare kaos enda. Masse luft i magen, som er skylden her tror jeg.
Vanskelig for han å finne den dype søvnen på dagen iallefall. Han er straks 3 uker.

Her sov lillefrøkena fra kl 09-04.45 (!) i natt :-) godt for mora..men synes det var lenge uten mat :p sovna fort igjen og sover fortsatt. Ei som var sliten av å være våken nesten hele dagen i går ;-)

• Liker
Reactions: H&H
Her legger han seg når jeg legger meg, rundt 22-23, ammer hver 3. Time ca. På dagtid sover han en del formiddag om han ikke har mageknip. Ettermiddag/kveld er han mye våken :)

Fikk en ny hverdag da jeg fant frem vippestolen med vibrerende sete :p der kan jeg sette han fra meg og han sovner ofte så jeg får hendene fri en stund :)

Han er 7 uker

Back
Topp