Søvn!

Aprilmamma15

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
For første gang siden august i fjor, har jeg fått sove hele netter. Fikk tidlig bekkenløsning og hadde mye vondt på nettene, etter mini kom har det vært opp ca 2 ganger pr natt. Men nå, siste to uker har han stort sett sovet hele natten gjennom. Magisk å være litt uthvilt igjen :-)

Så flott!! :-D her har mini sovet opp til 8-9 t noen dager, de siste nettene ca 6-7 etter at han har sovnet litt tidligere enn før.. men mye bedre enn 4 t om gangen! ;-)

Oi så deilig. Jeg har hatt en natt hvor han sov 8 timer men da våknet selvfølgelig storebror midt på natten og ville ikke sove, han som alltid sover.

så deilig det må være :) her sover mini 5-7t hver natt.. men er absolutt ikke uthvilt :/ får ikke sove når det er lyst på rommet + varmt og sambo som snorker.. (tom for "sov godt")...

Likt hver natt her.. Kl 01.30 , 03.30 og 05.30.. Drømmer om litt lenger intervaller.. Spiser seg ikke mett tror jeg for han suger hardt i ca 5 min så sovner han

Her har det vært 21.30-03.30-06.30-08.30
Deilig med det første intervallet på 5-6 timer :) håper han utvider det snart ;)
(Jeg legger meg samtidig med han 21.30-22. Samboeren min legger seg også da for han begynner på jobb 07)

Å, så herlig! :D
Her sover han fra ca 22-23 til ca 03. Så sover han til omtrent 06. Etter det har jeg ikke peiling. :P Om vi kan slumrer vi til 10-11...

Last edited:
Nå har min lille begynt å sove fra 22-05! Deilig at han har kuttet ut "nattmaten" kl 03. Han sovnet fort igjen i egen seng etter nattmaten kl 03-ish, men det er godt med 7 timer sammenhengende! I tillegg tar han seg gjerne en strekk på 2-3 timer etter matingen kl 05 :)

Back
Topp