Har en gutt på 5 1/2 måned som det mildt sagt er en utfordring å få til å sove. Han har alltid vært avhengig av å bli bysset eller ammet i søvn men nå begynner det å tære på kreftene da det somregel er jeg som må få han til å sove. Bruker alt fra 10 til 30 min hver gang på å få han til å sovne og da må jeg sitte og holde han en stund etter han har søvnet før jeg legger han fra meg. Da våkner han også etter ca 10 min og sutrer og roer seg ikke før jeg begynner å bysse han i søvn igjen. På kvelden er han somregel trøtt i 19 tiden og er da både stelt og fått mat for kvelden. Da holder han det gående med å sovne, våkne og sytre/grine frem til en gang mellom kl 21 og 22 før han sovner skikkelig for natten. Han våkner ennå på natt for amming alt fra 1-3 ganger. De siste nettene har han sovet veldig urolig og holdt meg våken med jevne mellomrom fra 1-2 tiden. Ikke nytter det å kjøre tur da han hylgriner i bilen. I vognen bruker han 20-30 min før han sovner og våkner med en gang jeg stopper vognen. Kan ikke en gang stoppe vognen for å åpne døren til leiligheten før han våkner.
Noen forslag til å bedre søvnen for mini? Våkner somregel for dagen en gang mellom 7 og 8 og bør ha 3 dupper ila dagen da alle er veldig korte. Er jeg heldig varer de i ca 1 time om jeg sitter og holder på han.
Noen forslag til å bedre søvnen for mini? Våkner somregel for dagen en gang mellom 7 og 8 og bør ha 3 dupper ila dagen da alle er veldig korte. Er jeg heldig varer de i ca 1 time om jeg sitter og holder på han.