søvn

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Lillegull har plutselig bestemt seg for at å sove i senga ikke er aktuelt mer.. 2kvelden på rad han bare tøyser - noen tips?
han er bare 3 uker da, men ikke vært sånn tidligere.. utrolig slitsomt! han sovner etter to sugetak på puppen så er ikke sult - tørr bleie har han også :s

Lillegull har plutselig bestemt seg for at å sove i senga ikke er aktuelt mer.. 2kvelden på rad han bare tøyser - noen tips?
han er bare 3 uker da, men ikke vært sånn tidligere.. utrolig slitsomt! han sovner etter to sugetak på puppen så er ikke sult - tørr bleie har han også :s
Min har ikke sovet en dag i egen seng! Nekter plent siden fødsel, nå er hun 9 uker!!!'

Kanskje han er inne i en periode hvor han trenger mer nærhet? Her ligger han helst hos meg til han sovner, før en av oss legger gam over..

Kanskje han er inne i en periode hvor han trenger mer nærhet? Her ligger han helst hos meg til han sovner, før en av oss legger gam over..

han sovner på puppen her også ;) også ligger vi å koser litt men med en gang vi legger han over våkner han :/
siste tre dagene har han ikke gjort annet enn å ligge oppå meg så skulle tro han fikk nok på dagen men.. :)

Babyer forandrer seg litt hele tiden, føler jeg. Enkelte ting fungerer bare i perioder. ;) Før kunne vi også legge han ned og så sov han, men nå våkner han alltid etter ca fem minutt... På kvelden må han ammes i søvn og av og til går det an å flytte han over i senga si. Han er to måneder.

Babyer forandrer seg litt hele tiden, føler jeg. Enkelte ting fungerer bare i perioder. ;) Før kunne vi også legge han ned og så sov han, men nå våkner han alltid etter ca fem minutt... På kvelden må han ammes i søvn og av og til går det an å flytte han over i senga si. Han er to måneder.
Ja, det forandrer seg hele tiden. Jeg ble fortalt at ting endrer seg hver andre uke. Så det som funka forrige uke, funker ikke denne uka! Heldigvis skal alt stabilisere seg litt når de fyller 3 mnd :)

Et eksempel er at forrige uke kunne mini ligge alene i vogna si på dagen og sove flere timer.. Denne uka så må hun ligge oppå meg for å sove... :D

Hadde samme problemet her. Men så begynte vi å gi en flaske mme rett før leggetid, så sovner Han i armene før han blir lagt over i vognbagen, som vi setter i vogga. Og slik har han sovet gjennom natta 4 netter på rad nå. Men alle babyer er så forskjellige og de forandrer seg hele tiden. Storebroren her sov ikke natta igjennom i sin egen seng før han var 3,5 år.

takk for svar :) har ikke tenkt over at de kan forandre seg så mye fra uke til uke ifht søvn jeg..
amma til han sovna, kosa litt og la han i senga - han våkna men jeg lot han ligge litt da han bare laga litt små luder før jeg satt meg opp å strøk han over hodet og holdt en hånd på brystet hans, han sov i 4.5t så tilbake til normalen :)

Samme som her det. Han har med et par unntak sovei bagen nesten hele natta, men den siste uka har det vært helt håpløst og ender opp med at vi begge har sovnet i vår seng etter timer med byssing. I natt har derimot funnet seg i bli lagt i bagen og ligger der enda, så nå skal mor strekke seg ut og ligge på magen ;)

Back
Topp