Søvn

• Trådstarter Trådstarter Sanna27
  • Opprettet Opprettet
S

Sanna27

Guest
Hvor mye sover deres babyer?

Jenta mi på snart 3mnd, legger seg mellom 8-9 sover da til 8-9 neste morgen, noen ganger våkner hun å vil ha mat, men det er ikke ofte. (det har hun gjordt siden hun var 5uker)

Da sover hun ikke så mye på dagen, men hun legger på seg bra og er en blid og tilfreds baby, så håper det fortsetter sånn :-)

Min på 3 mnd sovner kl 19-20. Noen ganger sover hun til 7, noen ganger er hun oppe i 3-4tiden for litt mat. Hun har også en dupp på ca en time etter morgenstell og litt lek, og ellers varierer det litt enda. Noen dager har hun en laang dupp midt på dagen og to litt kortere, noen dager er det 5-6 "powernapper".

Han legger seg 19.30-20 og får kanskje en amming før ca 6. Da ammes han og han sovner litt igjen.
Vi har tre dupper på varierende lengde på dagen.

Han blir 5 mnd til uka

Er 6 mnd.

Legger seg 19-20. Varierer hvor mange ganger ho er våken og spiser på natta, fra 2-4 ganger...

Sover tre ganger om dagen. Varierer hvor lenge. Våken ca to timer mellom hver hvil

Da frøkna var 3 mnd la vi henne 1930 og hun sov til 7-8 neste dag uten mat på natta.

Så de barna finnes :)

Mi på 5 mnd sover ca 12 timer i døgnet. Aaaaltfor lite, men jeg kan ikke trylle :D

Min gutt på 19 mndr sover fra cq1930 til 0530/0600 pluss 1 1/5 TIME PÅ DAGEN , KAN SOVE FRA 21-07 +3 TIMER PÅ DAGTID HJEMME

Min på 5 mnd sover fra 19.30 til 0630 uten oppvåkninger om natten og har 3-4 dupper på dagen med forskjellig lengde på men alltid minst en time på hver av de :)

Så heldig! Her har snuppa på 3 mnd sovet rundt 3 dager. Da fra ca kl 21.30 til ca 6.30. Ellers våkner hun som regel 2-3 ganger i løpet av natten.

Back
Topp