Søvn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvor mye sover de små nå? Både dagtid og om natten?

Vekker lillebror på natten etter 6 t søvn, da er kl ca 03. Så våkner han selv halv 7-7-da står vi/jeg opp pga storesøsken som skal på skolen. Resten av dagen våkner han hver 2-3 t for mat og er minimalt våken frem til 18- tida-fra da er det bare smådupp med pupp-ofte-frem til vi tar kveld ca borti 21-22

Gutten min har snudd døgnet, så han sover fort leeenge på dagen og altfor lite på kvelden/natta :( vekker han med jevne mellomrom på dagen for å snu døgnet, men har ikke vært vellykket hittil!

Ingen rutine her i gården, men mini på 14 dager sover sikkert rundt 16-17 timer i døgnet. Hun har våkenperioder på dagtid og sover 1-4 t i strekk på dagen og 2-4 t på natta. Har kveldsstell mellom 21-23:30, så spiser hun ca 02:00, så ca 04:30 og rundt 07:00, noen dager ikke før 08:30..

Vekker lillebror på natten etter 6 t søvn, da er kl ca 03. Så våkner han selv halv 7-7-da står vi/jeg opp pga storesøsken som skal på skolen. Resten av dagen våkner han hver 2-3 t for mat og er minimalt våken frem til 18- tida-fra da er det bare smådupp med pupp-ofte-frem til vi tar kveld ca borti 21-22
Glemte og si at lillebror er 15 dager :)

Back
Topp