Søvn

IdaRoRa

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hvordan sover deres små?
Her er døgnet snudd! Stort sett bare 1,5 time i slengen om natta.. Så våken ca 1 time og 1,5 time søvn
igjen..
Om jeg ikke sovner under amming da, da sover vi begge litt lenger:)
På dagen kan han sove 3-4 timer i slengen!

Her er heldigvis døgnrytmen "riktig" - foreløpig :p Hun sover 3-4 timer i strekk om natta, og kanskje en gang i løpet av dagen. Ellers er det alt mellom en halvtime og to timer i strekk.

Kan ikkje klaga! Han sove heile dagen å heila natto. Unntaket e mat, skift og kos :)

Hvordan sover deres små?
Her er døgnet snudd! Stort sett bare 1,5 time i slengen om natta.. Så våken ca 1 time og 1,5 time søvn
igjen..
Har det ganske likt som deg. Han følger våkentiden han hadde mens han lå i magen..:)

Hvordan sover deres små?
igjen..
Ganske likt her også! Virker som at han har et stort sutte- og kosebehov på natten/kvelden, men siden jeg bruker brystskjold akkurat nå (driver å avvenner) så vil jeg ikke begynne med smokk helt enda.

Ganske likt her også! Virker som at han har et stort sutte- og kosebehov på natten/kvelden, men siden jeg bruker brystskjold akkurat nå (driver å avvenner) så vil jeg ikke begynne med smokk helt enda.

Samme har min.. Er jo bare å sove når vi kan:) får ikke gjort stort annet:p min tar smokk, men ikke om natta. Da er det bare pupp som gjelder:p

Samme har min.. Er jo bare å sove når vi kan:) får ikke gjort stort annet:p min tar smokk, men ikke om natta. Da er det bare pupp som gjelder:p
Ja, sant det. Nå har jeg vært heldig å få sovet litt lengre når han skal stå opp da samboer er hjemme. Men neste uke blir det nok mindre søvn :p får bare duppe av med de små når de gjør det :) har du prøvd med andre typer smokk om nettene?

Ja, sant det. Nå har jeg vært heldig å få sovet litt lengre når han skal stå opp da samboer er hjemme. Men neste uke blir det nok mindre søvn :p får bare duppe av med de små når de gjør det :) har du prøvd med andre typer smokk om nettene?

Ja man får sove når man kan.. Nå denne uka har 2 åringen vært hjemme fra Bhg så da merker jeg godt at 3 timer usammenhengende søvn ikke er nok!:p
Har prøvd nuk sin, da brekker han seg:p

Hvor lenge hun sover og når er litt skiftende. Men stort sett sover hun 3-4 timer i strekk en eller to ganger om natten. Om kvelden må jeg vente med å legge meg til hun er klar for soving, ofte i tolv tiden. Så kan jeg amme og sove videre så lenge utover morgenen som jeg har mulighet. Mannen min har fem uker uten forelesninger nå, så han leverer storebrødrene i bhg.

Nå har gutten min vært våken nesten hele natta 3-4 dager på rad. Kjenner jeg blir litt smågal. Prøver å snu døgnet ved å holde han litt mer våken på dagen, men jeg synes det er vanskelig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre :( vekker han hver andre time og skifter på han. Men så fort han er ferdig så sovner han jo igjen!

Sover dypt på dagen og har våken periode når vi står opp og en gang midt på dag åsså om kvelden før leggetid i ca 2-3 timer med litt grining og missfornøydhet. Så sover hun natten gjennom om vokner for å spise hver 3 time ca :)

Jenta vår sover en god del på dagen, og på natta sover hun stort sett fra elleve til halv fem (!) og fra fem til åtte. Slett ikke dumt! Natt til lørdag satte hun soverekord, da sov hun fra ni om kvelden til fire! Fantastisk :) Første dattera vår var også sånn, så vi har jammen vært heldige!

Me va litt seine igår kveld, la han 00.30 opp 07.00 å sov vidare te 10.00...... ;)

Back
Topp