Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det ganske likt som deg. Han følger våkentiden han hadde mens han lå i magen..Hvordan sover deres små?
Her er døgnet snudd! Stort sett bare 1,5 time i slengen om natta.. Så våken ca 1 time og 1,5 time søvn
igjen..
Om jeg ikke sovner under amming da, da sover vi begge litt lenger
På dagen kan han sove 3-4 timer i slengen!
Kan ikkje klaga! Han sove heile dagen å heila natto. Unntaket e mat, skift og kos
Kvar 3 time +/-Samme her. Hvor ofte mater du??
Ganske likt her også! Virker som at han har et stort sutte- og kosebehov på natten/kvelden, men siden jeg bruker brystskjold akkurat nå (driver å avvenner) så vil jeg ikke begynne med smokk helt enda.Hvordan sover deres små?
Her er døgnet snudd! Stort sett bare 1,5 time i slengen om natta.. Så våken ca 1 time og 1,5 time søvn
igjen..
Om jeg ikke sovner under amming da, da sover vi begge litt lenger
På dagen kan han sove 3-4 timer i slengen!
Ganske likt her også! Virker som at han har et stort sutte- og kosebehov på natten/kvelden, men siden jeg bruker brystskjold akkurat nå (driver å avvenner) så vil jeg ikke begynne med smokk helt enda.
Ja, sant det. Nå har jeg vært heldig å få sovet litt lengre når han skal stå opp da samboer er hjemme. Men neste uke blir det nok mindre søvn får bare duppe av med de små når de gjør det har du prøvd med andre typer smokk om nettene?Samme har min.. Er jo bare å sove når vi kan får ikke gjort stort annet min tar smokk, men ikke om natta. Da er det bare pupp som gjelder
Kvar 3 time +/-
Ja, sant det. Nå har jeg vært heldig å få sovet litt lengre når han skal stå opp da samboer er hjemme. Men neste uke blir det nok mindre søvn får bare duppe av med de små når de gjør det har du prøvd med andre typer smokk om nettene?