Søvn..

~lilleL~

Flørter med forumet
Noen andre her som sliter med nattesøvnen? Ligger bare å vrir meg og får absolutt ikke sove selv om jeg egentlig er supertrøtt. Skal ikke være lett å være høygravid :p

Jupp, her og! Sovner greit om kvelden, legger meg som regel kl 22. Sover da godt til rundt 01, da er det første tisserunde. Etter det er søvnen sporadisk og av dårlig kvalitet. Fra ca 4.30 og utover ligger jeg våken i senga og venter på at klokka skal ringe.

Ingen trøst å tenke på at akkurat dette ikke vil bli bedre etter at ungen er ute, søvn vil bli et stadig tilbakevendende tema da også..

Sover dårlig ja. Våkner av at den hofta jeg ligger på holder på å falle av. Føles sånn i alle fall :P Så snur jeg meg, og våkner av det samme etter en stund. Funker lite eller ingenting med pute mellom beina.

har slete med søvn siden november :( Og nå er jeg i sovemodus, men hodes våken av et vanvittig vondt bekken hver gang eg beveger meg.... :P jippii

Bruker lang tid på å sovne og sovner som regel ikke før kl to. Prøver å finne på ting som gjør at jeg må opp tidlig sånn at jeg kan snu det, men det er ikke ofte jeg skal noe. Og de dagen uten planer blir veldig lang hvis jeg står tidlig opp.

Mhm! Har faktisk bestilt legetime i dag for nå trenger jeg å ha mulighet til å hvile på dagen for jeg sover elendig hver natt :( Så i dag eller i morgen blir kanskje siste dag på jobb.

Søv dårlig eg og..legg meg i 23 tida og sovner nesten (kjem an på kor hardt og ivrig ho er på sparkinga) må opp igjen og tisse kl 1, sover til kl 5 og må ein ny tur på do og så er eg våken igjen kl 9... Er no 100% sjukmeldt så då får eg heldigvis kvilt meg på dagtid :)

Hadde en skikkelig dårlig natt i natt.. :( håper det ikke er sånn det blir fremover.

Sover dårlig ja. Våkner av at den hofta jeg ligger på holder på å falle av. Føles sånn i alle fall :P Så snur jeg meg, og våkner av det samme etter en stund. Funker lite eller ingenting med pute mellom beina.
Akkurat sånn har jeg det også:( ligger og stønner av den verkende smerten i hoftene også får jeg kynnere når jeg snur meg i senga, og da våkner som regel babyen, så det tar litt tid før jeg sovner igjen :(

Sover dårlig ja. Våkner av at den hofta jeg ligger på holder på å falle av. Føles sånn i alle fall :p Så snur jeg meg, og våkner av det samme etter en stund. Funker lite eller ingenting med pute mellom beina.

Sånn føles det her og. Men jeg synes det hjelper litt med pute mellom beina da, da får jeg ikke så vondt i det beinet som ligger øverst. Men det er jo et helt prosjekt å snu seg med pute da!

Søvn, søvn, søvn..heldigvis fikk jeg sovebaby sist, krysser alt jeg har for at det er arvelig og at den lille som kommer også er sovebaby!

Sånn føles det her og. Men jeg synes det hjelper litt med pute mellom beina da, da får jeg ikke så vondt i det beinet som ligger øverst. Men det er jo et helt prosjekt å snu seg med pute da!

Søvn, søvn, søvn..heldigvis fikk jeg sovebaby sist, krysser alt jeg har for at det er arvelig og at den lille som kommer også er sovebaby!
Min erfaring er at babyen blir motsatt av det du fikk sist..

Ja, det er egentlig det jeg er forberedt på.. Vi får ta det som det kommer, er ikke noe en kan gjøre noe med ;)
Jeg var ikke forberedt på ungen jeg fikk sist. Når jeg fikk første skjønte jeg aldri hva folk pratet om når de snakket om våkennetter osv. Men alt fikk vi oppleve med nr to. Våkennetter, lå på grensen til kolikk, kan telle på en hånd de nettene han har sovet hele natten (18måneder nå) osv. Så det var tungt. Nå håper jeg på en rolig sovebaby igjen, men har ikke store forhåpninger.

Jeg stjal putene til kjæresten etter at han reiste på jobb i dag tidlig. To puter under hodet, to under midjen og pute mellom beina. Jeg vet ikke om det var så mye bedre.. Man blir litt desperat i løpet av natta :P

Jeg gikk på jysk og kjøpte et mindre lekkert rødt sengesett i polyester sateng og så kjøpte jeg pysj i samme stoff på h&m. Dynetrekket har jeg bare lagt ut over lakenet. Nå kan jeg snu meg nesten friksjonsløst i senga og det har faktisk hjulpet en del. Det går også an å låne sklilaken hos hjelpemiddelsentralen, det gjorde jeg sist. Men jeg synes min polyestersateng løsning fungerer vel så godt :)

Nå var 5 åringen litt urolig i natt, så søvnen ble litt forstyrret på grunn av det, men jeg tror det kommer til å gå bedre nå.

Anbefaler veldig å bruke slik "pølse" for gravide.. Til å støtte magen og ha mellom beina. Har ikke sjans til å sove uten! Om dere ikke vil bruke penger på det, bare rull sammen en dyne og teip sammen med gaffateip!

Back
Topp