Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn har jeg det ogsåSover dårlig ja. Våkner av at den hofta jeg ligger på holder på å falle av. Føles sånn i alle fallSå snur jeg meg, og våkner av det samme etter en stund. Funker lite eller ingenting med pute mellom beina.
Sover dårlig ja. Våkner av at den hofta jeg ligger på holder på å falle av. Føles sånn i alle fallSå snur jeg meg, og våkner av det samme etter en stund. Funker lite eller ingenting med pute mellom beina.
Min erfaring er at babyen blir motsatt av det du fikk sist..Sånn føles det her og. Men jeg synes det hjelper litt med pute mellom beina da, da får jeg ikke så vondt i det beinet som ligger øverst. Men det er jo et helt prosjekt å snu seg med pute da!
Søvn, søvn, søvn..heldigvis fikk jeg sovebaby sist, krysser alt jeg har for at det er arvelig og at den lille som kommer også er sovebaby!
Ja, det er egentlig det jeg er forberedt på.. Vi får ta det som det kommer, er ikke noe en kan gjøre noe medMin erfaring er at babyen blir motsatt av det du fikk sist..
Jeg var ikke forberedt på ungen jeg fikk sist. Når jeg fikk første skjønte jeg aldri hva folk pratet om når de snakket om våkennetter osv. Men alt fikk vi oppleve med nr to. Våkennetter, lå på grensen til kolikk, kan telle på en hånd de nettene han har sovet hele natten (18måneder nå) osv. Så det var tungt. Nå håper jeg på en rolig sovebaby igjen, men har ikke store forhåpninger.Ja, det er egentlig det jeg er forberedt på.. Vi får ta det som det kommer, er ikke noe en kan gjøre noe med![]()
Juhu! Da blir det sovebaby på megMin erfaring er at babyen blir motsatt av det du fikk sist..