Søvn

Willow :)

Andre møte med forumet
Hei hei!
Jeg har i lengre tid sovet dårlig. Dovner av i hoftene og ligger rett og slett vondt. Sengen er ganske ny og jeg sov godt i den før jeg ble gravid.
Så etter litt søking på nettet osv så kjøpte jeg meg en sovepute i går.
Hadde ikke tenkt å fortelle om det siden jeg følte meg litt gal som kjøpte en sovepute/ammepute til over tusenlappen. Men jeg må si puten er vel verdt pengene.
Jeg har sovet godt for første gang på lenge. Ikke dovnet av i hoftene, ikke slengt rundt i senga tusen ganger om natten og fått mer sammenhengende søvn. Stakkars samboeren min har ligget ved siden av en sprettball i det siste. Til og med han har merket at jeg har sovet bedre i natt.

Puten jeg kjøpte heter bbhugme. Den er litt dyr for å være en pute, men vel verdt pengene (1399kr).
Bare ett lite tips til de av dere som sover dårlig om dagen. :)
Det finnes sikkert mye billigere løsninger der ute da.. men jah... Jeg var såååå gal.. :smiley-ashamed005

Så bra du har sovet bedre :)
Søvnen er viktigere enn prisen ;)

Var det jeg også fant ut til slutt. :)
Håper bedre søvn kan hjelpe på energien og at jeg slipper sykemelde meg fra jobb på en stund enda.
Det er jo lenge igjen enda. Er bare 14+1 i dag. :)

Var det jeg også fant ut til slutt. :)
Håper bedre søvn kan hjelpe på energien og at jeg slipper sykemelde meg fra jobb på en stund enda.
Det er jo lenge igjen enda. Er bare 14+1 i dag. :)

Høres jo lovende ut ihvertfall da :) håper energien kommer seg opp.
Deilig å kunne jobbe litt da.
Misunner dere som fortsatt jobber egentlig, selv om det er deilig å slippe unna sjefen min:p får bruke litt energi på taekwondoklubben istedet siden jeg ikke får lov til å jobbe :)

Har orket litt mer i det siste her, ikke pga søvn, men har mirakuløst fått litt mer energi. Klarte t.o.m å delta på hele treninga på 3 timer i går :D 13+6 i dag :)

Jeg har det litt likt som deg, husker jeg brukte ammepute kombinert med vanlig pute sist jeg var gravid. Var litt lengre på vei da enn nå...Men takk for tips:) Jeg handler litt på ebay så kanskje de har en billigere variant der:)

Har en sånn "comfort-u" pute.. Den er ganske stor og irriterende for samboer som får mindre plass i senga.. Men den er kjempegod! Har også hatt det der med at hoftene dovner av :/

Back
Topp