Søvn

Ønskebarn87

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Stjerneskuddene 2024
Hei,

Hvor mange timer søvn får dere per døgn? Sover dere sammenhengende om natten?:-) Fra testen viste positivt og frem til i dag (4+6) har jeg hatt ekstremt urolige netter. Til tross for at jeg er trett ligger jeg våken til 03 tiden, og våkner ca hver time. Veldig frustrerende..

Sover mest mulig for tiden! :)
Ble ett par timer på sofaen på tidlig-kvelden i går og ca 8 timer i natt...
Vet ikke om jeg har vært våken, men har urolige drømmer...
Viss vi ikke skulle bort i dag, så hadde det helt sikkert blitt en lur på dagen i dag også:)

Sover mest mulig for tiden! :)
Ble ett par timer på sofaen på tidlig-kvelden i går og ca 8 timer i natt...
Vet ikke om jeg har vært våken, men har urolige drømmer...
Viss vi ikke skulle bort i dag, så hadde det helt sikkert blitt en lur på dagen i dag også:)
Så bra du får sove, håper det blir tilfellet for meg og snart. Hvor langt er du på vei?:-)

Jeg har alltid hatt ett godt sovehjerte. Sovnet nesten før jeg treffer puta;-p men denne uken har jeg så store vansker med å få sove. Ligger i 2-3 timer før jeg sovner. Og har alltid behov for mat hver tredje time til vanlig, vist ikke blur jeg skjelven og ekkel. Men denne uken har jeg måttet tvunget i meg noe mat.. føler ikke sult:-p søstern tror jeg er på ett adrenalin kick siden jeg fant ut jeg var gravid på tirsdag; -p

Jeg er veldig trøtt for tiden. Kunne egentligt tenkt å legge meg klokken syv på kvelden... Selv med noen tissepauser sover jeg 9-10 timer. Er 6+0 idag.

Jeg sovner lett, men får lite sammenhengende søvn pga at jeg må på do seriøst hele tiden! Blære mi er lita i utgangspunktet, så nå er d ille. Oppe kanskje 5-6 ganger ila natta. Haha :-p

Sover hele tiden. Eneste jeg våkner av er hvis blæra er full. Dersom denne graviditeten går bra så kommer jeg heller til å klage på lite søvn fra uke 30 :p Det er da det begynner hos meg.

Jeg er trøtt med det tar litt tid å sovne. Tror jeg brukte opp all evne til å sove fra jeg var 3+6 til 4+5 da sov jeg nesten hele døgnet. Nå tar det litt lenger tid før jeg sovner på kvelden. Men sover som en stein når jeg først sovner og jeg har syke drømmer! I natt ble jeg jaget av ulver, villsvin, krokodiller og slanger. Hadde klokka på 8 i dag men klarte sannelig og sovne igjen og våknet halv tolv :P og jeg som hater å sove lenger enn til åtte....

Sov veldig urolig i starten, men nå kunne jeg sikkert sovet døgnet rundt :p veldig trøtt og sliten for tiden :p

Sover hele tiden. Eneste jeg våkner av er hvis blæra er full. Dersom denne graviditeten går bra så kommer jeg heller til å klage på lite søvn fra uke 30 :p Det er da det begynner hos meg.
Samme her! Sov sittende i senga pga halsbrann og våknet for å gå på do og fordi jeg hadde vondt i kroppen.. :p

Drømmer mye og sover urolig.. Får ikke sovet noe på dagtid, da jeg er på jobb og har ei på 2år som må hentes i bhg etterpå. Henger med øynene og prøver å duppe litt etter at hun er lagt.

Har ingen problemer med å sove, kan sove hele dagen om jeg bare vil :p Men må ofte opp å tisse da, heldigvis sovner jeg raskt igjen etterpå :p

Sover dårlig får tida.. Bruker lang tid på å sovne og våkner ofte å må tisse.. Slitsomt! Veldig trøtt hele tida da :p drømmer masse rart også så veldig urolig søvn..

Min søvn er til og fra,noen netter får jeg sove..men ikke før 4 på mårran,og da våkner jeg som regel med oppblåst mage noen timer senere og små menssmerter/murringer.. Spiser litt,og legger meg igjen for da å sove noen timer :P

Back
Topp