Søvn ..

Zazigai

Forelsket i forumet
Hvordan går det med søvnen jenter? Her blir det bare mindre og mindre timer på puta :/ Alle stillinger er ubehagelige, ribbeina mine føles knust og ryggen begynner og kjenne på trykket av magen .. Sliter mye med å ligge på sida, og kan ikke ligge helt flatt pga sure oppstøt! Kommer til å ende på sofaen snart for der er eneste plassen jeg finner gode stillinger ;)

Fant ut i natt at eg klare ikkje å snu meg i sengo uten å klaga MASSE.. Høgt.. :-P Trur gubben like da.. Heh.. :-P ellers e da helst sjuko so henge i fremdeles so holde meg våken.. Klare heldigvis å sova greit ellers!:) men so e eg vant me å ligga på sio heila natto og då.. :-P

Ifølge sambo er jeg veldig aktiv på natten, det merkes godt når jeg snur meg fra side til side. Føler meg som en hval. Merker at jeg er trett på dagen så kvaliteten på søvnen er nok ikke helt på topp. Sovner seint, ofte våken på natten og våkner tidlig. Er med andre ord inni ammebabypånatten-rytmen :)

Fant ut i natt at eg klare ikkje å snu meg i sengo uten å klaga MASSE.. Høgt.. :-P Trur gubben like da.. Heh.. :-P ellers e da helst sjuko so henge i fremdeles so holde meg våken.. Klare heldigvis å sova greit ellers!:) men so e eg vant me å ligga på sio heila natto og då.. :-P
Hehe, her og! Gubben sa so fint at eg laga så ekstremt masse rare lydar nåreg skal ut av senga, har ikkje tenkt over det sjølv, men det stemme nokk ;)

I går sov jeg 8 timer sammenhengende, i natt 9 timer sammenhengende. Hos meg har det blitt veldig mye bedre den siste uken. Tidligere våknet jeg flere ganger i løpet av natten, men nå er det sånn at hvis jeg først har sovnet, er jeg helt i koma.

Ryggen har jeg aldri likt å ligge på. Merkelig nok funker fortsatt den gamle stillingen hvor jeg lå på magen, bare nå er ligger jeg mer på siden og halvveis på magen. Men å snu seg og bytte side er tungt og ubehagelig.

Hehe, her og! Gubben sa so fint at eg laga så ekstremt masse rare lydar nåreg skal ut av senga, har ikkje tenkt over det sjølv, men det stemme nokk ;)

Hehe.. Eg har fått høyra da e nett so å ligga atteme eit godstog... :p litt mykje snorking den sista tio tydeligvis.. Heh..:-P men når me ska ut av sengo må me jo laga lyd! Da e jo halve opplevelsen vettu!.. ;) hehe..:-P

Sover nesten ikkenoe, men det er pga baby med magevondt da!
Sleit en del med å sove som gravid og, men det er jo ingenting ifht nå. Savner nesten magen innimellom, men samtidig så elsker jeg lillesnuppa selv om hun er ekstremt urolig<3

Våkner hver halv time/time hele natta å må opp på do. Vondt i magen akkuratt når jeg legger meg ned igjen. Men sovner fort. Men slitsom å hoppe ut og inn av senga hele natta..zzz..:sleep002

Sover ikke veldig godt akkurat, sliter med å sovne og når jeg først sovner våkner jeg OFTEfor å gå på do og å snu meg over på andre siden, det er jo ett prosjekt i seg selv :p Kjennes også godt i korsryggen så må ha pute bak i ryggen og mellom beina pga bekken og i det hele tatt.. skal bli godt å bli ferdig.

Sover veldig godt når jeg først sovner, siste uka har jeg slitt med å sovne..er veldig spent, mye tankevirksomhet når hodet finner puta..to dager over termin nå..

Bruker laang tid på å sovne om kvelden, er oppe noen ganger, og i fem-seks-tiden er jeg lys våken (og det er mildt sagt frøkna i magen også... :confused:). Så blir jeg trøtt utover dagen og tar noen timer på sofaen for å hente meg inn :p Av en eller annen grunn sover jeg SÅ mye bedre på sofaen :eek:

Sliter også med å få sove skikkelig. Sover godt så lenge mannen også er i seng.. Før og etter det har jeg lyst til å sove, men finner ikke roen....

Våken flere ganger på natta, mannen også... Han er så urolig og så spent :p Jeg er bare sur og grinete for at jeg ikke får sove og han får gjennomgå etter dumme spørsmål som : Går vannet? Er det nå det skjer? Hvor skal du??
Søtt og gøy han er så bekymret og spent, men herremann da... ;) Vurderer soffan som flere av dere sier her, utrolig nok ligger jeg ganske godt der :p Sofa til tusen kr vs senga til 28tusen :p Bedre at vannet går på soffan enn i senga værtfall :p Så flere ting som veier for å sove på soffan ;)

Her er ikke søvnen så god. Er 37+4 og har sovet dårlig en god stund nå. Er ofte trøtt, men sliter med å sovne. Våkner også flere ganger i løpet av natten når jeg må på do eller våkner av bevegelser i magen. :) Sover nok ikke så tungt heller. Tenker at kroppen forbereder seg på å være våken om nettene . ;)

Er 39+1 og sover veldig godt!
...når jeg først sovner, da.
Har fått veldig dårlig døgnrytme, den passer forsåvidt veldig greit hvis jeg får baby som vil ha masse mat på natta ;D
Men ellers veldig fint!
Sovner rundt 2-3 på natta, sover til 7, står opp og spiser frokost, ser litt Castle på mobilen, sovner igjen rundt 9-10, våkner rundt 12-13 for å gi bikkja frokost og går tur :)
Har heldigvis ingen smerter eller noe, våkner ikke av ubehag heller, håper det fortsetter like bra!

Null søvn i natt. Og føler meg mer mørbanket ETTER søvn. Uke 35 og flere har det visst sånn. Med stram vond mage- men ikke det som holder meg våken....er liksom full i lopper i beina også. Jeg er ikke så stor.....men og snu seg er en operasjon i 3 trinn. Usikker på om dette er hvordan måneden forran meg vil bli eller om det bare er en hump i veien.
Vi har ikke badekar men idag fikk min ektemann beskjed om og grave et hull i hagen. Jepp, begynner og bli litt desperat her. :)

Null søvn i natt. Og føler meg mer mørbanket ETTER søvn. Uke 35 og flere har det visst sånn. Med stram vond mage- men ikke det som holder meg våken....er liksom full i lopper i beina også. Jeg er ikke så stor.....men og snu seg er en operasjon i 3 trinn. Usikker på om dette er hvordan måneden forran meg vil bli eller om det bare er en hump i veien.
Vi har ikke badekar men idag fikk min ektemann beskjed om og grave et hull i hagen. Jepp, begynner og bli litt desperat her. :)
nøttekake hjelper...:)

Extremt dårlig med søvn for tiden. Ingen stillinger er behagelig, snu seg er et prosjekt og når jeg endelig finner en ok måte og ligge på så må jeg på do :P

Back
Topp