Søvn..:(

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg får bare ikke sove for tiden.. Ligger oppe hver natt til langt ut på morgen kvisten...
Noen flere som ikke får sove?

Sover du noe på dagen? Uansett veldig slitsomt! Jeg sover masse, både på dagen og kvelden, mest pga smerter i bekkenet at jeg er så sliten. Prøv å drikke varm melk før leggetid, hjelper alltid her;)

Men ellers sover jeg meget dårlig å veldig lite. Har du prøvd med pute mellom bena for avlastning Nathalie_91

Så lenge D sover og T ikke har vokseSmerter sover jeg heldigvis godt! Sover med pute mellom beina ellers verker bekkenet så jeg ikke sover...

Jeg begynner å sove mer urolig kjenner jeg. Ofte er det mye liv i magen når jeg legger meg, og det gjør det vanskelig å sovne. Det begynner også å bli vanskeligere å finne en behagelig liggestilling. Må nok ut å kjøpe en ekstra pute snart, så jeg kan støtte opp litt:)

Jeg får heller ikke sove for tiden:/ knøtten er veldig aktiv på natta. Skal prøve med litt varm melk til kvelden, kanskje det hjelper:)

Slitsomt når jeg er i full jobb og er hele tiden på etterskudd med søvn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, høres ikke noe særlig ut! Jeg får igrunn sove en del timer sammenhengende, men når jeg først våkner får jeg søren ikke sove igjen! Kan ligge tre timer og bare snu meg og irritere meg over at jeg ikke får sove :P regner med det er for å forberede kroppen på våkentider?

Sover du noe på dagen? Uansett veldig slitsomt! Jeg sover masse, både på dagen og kvelden, mest pga smerter i bekkenet at jeg er så sliten. Prøv å drikke varm melk før leggetid, hjelper alltid her;)

Jeg sover svært lite på dagen.. Har ikke tid :( men skal prioritere kroppen min fremover nå..:)

Uff, høres ikke noe særlig ut! Jeg får igrunn sove en del timer sammenhengende, men når jeg først våkner får jeg søren ikke sove igjen! Kan ligge tre timer og bare snu meg og irritere meg over at jeg ikke får sove :p regner med det er for å forberede kroppen på våkentider?

Da kan jeg bare si at jeg har skjønt poenget fra kroppen min.. Haha..

Jeg våkner hver natt og får ikke sove etterpå.. Var sånn i forrige svangerskap også, veldig frustrerende. :-/

Blir litt lite søvn om dagen, men mest pga sønnen min som for tiden våkner omtrent hver natt...zzz..bare håper det blir bedre før lille prinsessa kommer til våren:).

Jeg sover masse. Deilig. Men jeg våkner stadig av full blære. ;)

Back
Topp