søvn

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Hvordan er søvnen din for tiden???

Her er d lik null :( Er så sliten nå, for har holdt på sånn i over 1 mnd nå! Ligger våken store deler av natten, dupper litt innimellom, men stortsett er d bare en dupp..... Veldig slitsomt ja!

Dårlig her også! Jeg snorker ikke til vanlig, men etter at jeg ble gravid våkner jeg flere ganger hver natt av at jeg snorker/sliter med å puste. Veldig slitsomt å aldri føle seg uthvilt, men satser på at dette går over igjen når babyen er født. Men da blir man vel vekt av andre grunner:-)

Jeg sover også veldig dårlig - har en fin kombinasjon av å måtte opp på do, et kranglete bekken og blir liggende mye våken! Slitsomto_O Storebror har ørebetennelse i tillegg nå da, så har i grunn ikke sovet noe særlig i julen.. Men godt det er ferie:)

Jeg sover også veldig dårlig - har en fin kombinasjon av å måtte opp på do, et kranglete bekken og blir liggende mye våken! Slitsomto_O Storebror har ørebetennelse i tillegg nå da, så har i grunn ikke sovet noe særlig i julen.. Men godt det er ferie:)
Høres ut som her ja :-p godt jeg ikke er alene. Redd jeg snart blir koko.

Sover utrolig dårlig. Men prøver å ta meg en hvil på en times tid på dagtid. Det hjelper litt på. ;)

Sliter masse med nattesøvnen! Får mageknip om natta og i tillegg finner jeg ingen liggestilling som er komfortabel.... Utrolig slitsomt!

Dårlig her også! Jeg snorker ikke til vanlig, men etter at jeg ble gravid våkner jeg flere ganger hver natt av at jeg snorker/sliter med å puste. Veldig slitsomt å aldri føle seg uthvilt, men satser på at dette går over igjen når babyen er født. Men da blir man vel vekt av andre grunner:)
Jeg tenkte det sist, at bare han kommer ut har jeg mulighet til å sove igjen! Men etter 18 mnd kan jeg fremdeles telle på fingrene de få gangene vi har fått sove en hel natt i strekk:p Satser på at lillesøster har bedre sovehjerte;)

Fryktelig dårlig, men det er i hovedsak pga en forferdelig slimhoste

Sover ikke så godt om natten pga vondt bekken, så må ta en lur eller to i løpet av dagen.

Jeg sover faktisk overraskende godt. Jeg hadde store problemer med å få skikkelig søvn i begge de andre svangerskapene, men denne gangen går det ikke så verst. Må opp å tisse 2-3 ganger hver natt, men sovner raskt igjen. Nyter det så lenge det varer, regner med det blir dårligere søvn fremover nå, med voksende mage og mer vondt i hofter og bekken.

Sover greit men våkner 2-3 ganger hver natt for å gå på do. Sovner fort igjen men veldig trøtt når jeg står opp

Sover knapt, kun pga en grusom tørrhoste som har vart 14 dager.

Sover greit. Våkner en del, men det er jo sånn som følger med. Sovner ofte ikke før kl 2 da

Er sykmeldt, hovedsaklig på grunn av søvnproblemer. Sliter ganske mye med å få sove, og gjort det siden i november en gang.. Sliter både med å sovne når jeg legger meg og med at jeg våkner ofte og blir liggende lenge våken. Vanskelig å finne en god stilling, og det føles ofte som jeg våkner hver gang jeg skal snu meg. Har en god natt en gang i blant, men har utrolig lite overskudd på grunn av dette, trøtt og sliten hele tida

Sover utrolig dårlig for tiden jeg også! Greit å få øvd seg på oppstykket søvn igjen. :p

Aiai....det var tidlig og slite så mye med søvn. Sjønner deg godt for å sove er utrooolig viktig og noe alt det andre "hviler på" tror jeg gruer meg mer til søvnmangel enn fødselen faktisk. Selv er jeg i uke 33 + og må si at siste uken har vert spesielt vanskelig. Men jeg hadde en utrolig god periode i 2 termin. Vet ikke om jeg har noen gode råd bortsett fra og ete og trimme balansert og kansje prøve guidet meditasjon (youtube) for gravide. Pluss puter, masse puter - lykke til med og finne drømmeland.

Back
Topp