Søvn

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Hvordan er søvnkvaliteten om dagen? Her sliter jeg med å sove. Pga Vena Cava - syndromet kan jeg.ikke sove på ryggen, og jeg får skikkelig vondt strekk i magen om jeg ligger lenge på en av sidene.

Takket være stor mage og kranglete bekken er det en real treningsøkt å få snudd seg i senga;) Og når man først har sovnet,går det ikke lang tid før man våkner igjen, med velfylt blære. Så da må man i gang med en ny treningsøkt for å komme seg ut av senga og inn på do. Dette gjentar seg minst fire ganger hver natt;)

Er det flere som kjenner på at søvnkvaliteten skorter litt om dagen?

Har det akkurat likt deg :p skal bli så godt å få sove på magen igjen!

Signerer denne. Sover i intervaller. Maks 20 min. av gangen. Sliiiiiten:)

Her har jeg sovet max 3 t iløpet av hele natten. Har generelt vondt i kroppen og får ikke sove. Er på jobb, så gleder meg utrolig å komme hjem og slappe av

Samme her.... *sukk*

Søvn blir det dårlig med da jeg er oppe x ganger ila natten for å gå på do. Når jeg først sover er det dårlig søvn da ingen stillinger er gode og det er tungt gg vondt å snu seg. Men ikke lenge igjen nå til lille mini kommer:-)

Når jeg først sover så sover jeg SÅ godt! ❤️
Men jeg sovner ikke før nærmere kl 3 og våkner igjen kl 7, gjerne våken til kl 10-11 og spiser frokost og slikt, sovner igjen og sover til kl 13 :p
Er som regel da bikkja maser om frokost og tur :p
Heldigvis er hun vant til å få frokost kl 12 og tur kl 13 fra før jeg ble gravid :p

Jeg opplever at det er slitsomt å snu meg men klarer merkelig nok å ligge halvveis på siden og halvveis på magen fortsatt... Våkner og er tørst ca kl 4 hver natt...!

Blir ikke mange timer sammenhengende nei. Vanskelig å finne gode liggestillinger - verken magen eller ryggen funker, og ligger jeg for lenge på en side så får jeg så vondt i hofta. Så er det jo nesten et dagsverk å snu seg for tiden :D Og når jeg først sovner så våkner jeg med en times mellomrom (to hvis jeg er heldig). Tett i nesa, tissetrengt, kramper i leggene, noe er det hele tiden. Nå er vi på juleferie hos svigers og huset er fullt av folk og dyr, så høneblunder dagtid blir det nok få av denne uken. Gleder meg litt til jula er over, komme hjem og bare være oss to en stund og kunne hvile når og hvor jeg vil!

Back
Topp