Søvn

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Er oppskrytt :(

Har eksamen i morgen.... Eller i dag:P
Finner ikke roen eller søvnen. Sååååå trøtt men får ikke sove :(
Vært sånn i 2 uker nå...

Andre som sliter med å sove?

Egentli slite eg veldi sjelden me da!:p men no har gubben vore på reis, og av ein eller anna merkelig grunn ende eg allti opp me å vera våken leeenge då!..:p når han e heima pleie eg kubba på sofaen før nyhetene..:-P

Ka du ska ha eksamen i?

Egentli slite eg veldi sjelden me da!:p men no har gubben vore på reis, og av ein eller anna merkelig grunn ende eg allti opp me å vera våken leeenge då!..:p når han e heima pleie eg kubba på sofaen før nyhetene..:-P

Ka du ska ha eksamen i?

Pleier aldri å ha problemer med å sove selv, så dette var nytt for meg. Får vel prøve nå da :P

Har eksamen i IT :P :)

Jeg sovner ofte veldig tidlig på,sofaen, så er jeg våken. Noen timer på natta. Jada...som nå...strikker og surfer, men nå går det jo, for nå er det perm!

Sliter med søvnen selv, mest pga magen, bekken osv. hadde min siste eksamen i november (medikamentregning) og greide ikke å sove natta før da jeg var så spent, så føler med deg ! :p

De siste ukene har søvn vært mangelvare ja, så jeg er glad eksamenstida mi er over. Vanskelig å finne noe god liggestilling, og nå siste uka har jeg plutselig blitt kjent med fenomenet rastløse ben. Kjennes ut som jeg har mark i hele kroppen, og kommer alltid når jeg endelig ligger godt og det er like før jeg sovner :mad: Når jeg først sovner så våkner jeg minst en gang i timen gjennom hele natta. Tett i nesa, leggkramper, spark i ribbeina, tissetrengt.. noe er det hele tiden! :p

Er oppskrytt :(

Har eksamen i morgen.... Eller i dag:P
Finner ikke roen eller søvnen. Sååååå trøtt men får ikke sove :(
Vært sånn i 2 uker nå...

Andre som sliter med å sove?
Sliter jeg og. Våkner mye. Iblant i panikk, full av svette... Hadde eksamen selv forrige uke. Lykke til!

søvn er noe jeg driver minst med på natta, x antall turer på do og våkner stuptørst og sulten mellom 5 og 6 her morra.... så da blir det nattmat så jeg sover til vi må opp 715 :) men sover ikke noe særlig på dagen så får antagelig nok allikevel, bare slitsomt å ikke få nok sammenhengende søvn

Jeg sover som ein sten om natta, er våken ett par ganger når jeg snur meg ellers så sover jeg godt..er sjeldent oppe på do, så føler meg heldig:) er 37+2 i dag:)
Våkner dere av at baby rører på seg??Ikke gjort det enda jeg..

Ja, vært vanskelig å sove i lang tid. Før våknet jeg av sult, tissetrengsel eller vondter i ryggen. Begynte da å sove med ammeputa mellom bena, men etterhvert som ukene gikk ga det meg bare mer vondt, så jeg slang den fra meg. Nå sliter jeg med å finne god sovestilling og våkner som oftest i løpet av natta og bare stirrer i taket. Jeg har alltid hatt et lett sovehjerte dvs våkner av de fleste lyder osv., men etter jeg ble gravid har det gått litt opp og ned, hadde en periode hvor jeg sov som en sten, men nå er jeg inne i siste fase av svangerskapet og sover generelt veldig dårlig og usammenhengende i løpet av natta. Men nå våkner jeg av at vesla romsterer veldig i magehuset, så kan sikkert belage meg på å måtte være meieri opptil flere ganger om natta, den første tida hvertfall ;)

Jeg sover som ein sten om natta, er våken ett par ganger når jeg snur meg ellers så sover jeg godt..er sjeldent oppe på do, så føler meg heldig:) er 37+2 i dag:)
Våkner dere av at baby rører på seg??Ikke gjort det enda jeg..
Jeg våkner av at vesla rører på seg, fordi at bevegelsene er såpass kraftige og varer lenge :) vrir meg mange ganger i løpet av natta for å finne en god sovestilling da det begynner å "svi" i siden om jeg ikke gjør det..

Pleier aldri å ha problemer med å sove selv, så dette var nytt for meg. Får vel prøve nå da :P

Har eksamen i IT :P :)

Lykke til!!
Jeg sliter med å sove for tiden og, er som om senga og putene plutselig har blitt mye hardere og det bare er ukomfortabelt å sove...
Sover kanskje 6 timer totalt hver natt nå.
Er ganske kjedelig...
Men! Kunne vært værre! Kunne ha slitt med alle andre plager :p

Back
Topp