Søvn

elipeli

Forelsket i forumet
Hvordan går det med nattesøvnen deres? Jeg skriver dette innlegget 0245, så det sier vel sitt...

Min nattesøvn har vært elendig i mange år, så for meg er det ikke uvanlig å være våken klokken 02:45. Klokken 06:25 derimot... Det er sjeldent. :P
Grugleder meg til å få barn, for jeg er redd for å ikke våkne dersom h*n gråter. Sover som regel 12 timer + i strekk. :-/

Så sist på klokken 0306 i natt, men tror det var fordi jeg duppa av en time på dagen igår pluss at jeg sov til halv tolv igår i tillegg! Slitsomt når man skal opp kvart på seks å på jobb!! :p

Søvn er oppskryt... ligger hele natten å bråvåkner med å måtte avlegge hastebesøk på wc pga kvalme 24/7...

Den er veldig oppstykket, uansett hvor trøtt jeg er! Men det har den vært helt siden forrige svangerskap....

Har også i perioder veldig dårlig søvn. Men får bedre nå for tiden faktisk. Nå er det mer det at jeg må opp å mange ganger på natta med tusta som har fått så stygg hoste å våkner hele tiden.

Blir nok værre når magen blir større, sov jo nesten ingenting de siste 10-15 ukene Forje svangerskap, da holdt jeg på å bli gal |-O

Søvn? Hva er det? :-p
Har sinnsykt ømme pupper, så det gjør vondt å ligge på sidene. Våkner hver gang jeg skal bytte side.
Sliter med mareritt og helt unaturlige/unormale drømmer, våkner av de i ett sett. I tillegg er jeg så kvalm at jeg så vidt klarer å stå oppreist. Er bare i uke 5 *klageklage*

Har problemer med å sovne om kvelden fordi jeg sovner fort etter et par timer våken på dagen, men det hjelper å høre på yoga musikk.

Sover også dårlig.. Enten det skyldes stiv nakke, dotur,.. Rare drømmer ig mareritt.. Noe er det uansett... *gjeeeesp*. Lange dager på jobb..
Bare 3 timer til langhelg!! ( som forøvrig blir laaang da jeg skal være barnevakt for 5 i alderen 2-7.. Kan jo ikke akkurat male hus :/. )

Har ikke hatt en natt med sammenhengende søvn siden jeg begynte og gå gravid med eldste her, 6år siden.. Derimot så er jeg myyye mer trøtt nå, sovner tidlig så jeg klarer og stå opp for å trøste dem to eldste som bytter på og ha drømmer om troll og hekser, og minste som skal vugges litt til... Nyter helgene for da er mannen hjemme fra jobb og står opp med barna:)

Jeg er trøtt som en dupp for tida! Skulle gjerne hatt en ettermiddagslur, men det er vanskelig når jeg er aleine hjemme med to barn. Jeg legger meg 1-2 timer tidligere enn det jeg pleier! Men så må jeg dessverre opp minst en gang på natta for å tisse...

Håper litt av trøttheta går over etterhvert! Hadde glemt at man var så trøtt i første trimester.

Jeg er helt utslitt for tiden, noe som er til tider uvant! Men det verste er at jeg alltid har kunnet sovet lenge når jeg har hatt muligheten til det i forhold til hvordan vaktene mine på jobben er. Men nå, er det helt umulig for meg og få sovet lenge! Legger meg som regel nå i 9 tiden på kvelden og våkner da alt fra kl 5-8 på morgenen etter. Mens på dagtid har jeg ikke sjans til å kunne ta meg en liten powernap, å det begynner å bli veldig frustrerende... For jeg er så sliten nå :-(

Har ikke hatt en natt med sammenhengende søvn siden jeg begynte og gå gravid med eldste her, 6år siden.. Derimot så er jeg myyye mer trøtt nå, sovner tidlig så jeg klarer og stå opp for å trøste dem to eldste som bytter på og ha drømmer om troll og hekser, og minste som skal vugges litt til... Nyter helgene for da er mannen hjemme fra jobb og står opp med barna:)

På 6 år nei. Uæ!

Har vært konstant trøtt uavhengig av søvnmengde i 10 dager, inkludert en do"pause" kl fire hver natt, snodige greier... Men i går slapp det liksom så satt oppe kl 23 i går kveld var var passe redd for at våkenheta var er dårlig tegn :/ klarer ikke være fornøyd med noe her.

Back
Topp