Søvn?

mor2010

Elsker forumet
Andre som slite me d? Supertrøtt konstant, men sova d får eg kje te :( våkne grytidligt å barra ligge å vrir meg..å klare kje ta ein kvil på dagen heller..Vil ha søvn!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sliter med at jeg våkner mye på natta og ikke får sove igjen. Oppe å tisser en gang, men de andre gangene jeg våkner er uten grunn og fryktelig slitsomt! Kroppen forbereder seg vel på nattevåk allerede..

Våkner om natta, også har vi en morgenfugl av en toåring også. Så søvn hadde jeg trengt mer av. Hadde en krangel med sambo en kveld her om hvem som skulle opp med gutten idag (søndag), begge er slitne og trøtte. Er hos besteforeldre, men de liker helst å sove lenge i helgene (og resten av uka...pensjonert). Grrrrr.

Opp om natto for å tissa. ( Bere 1 gong) men da ska bli akter når da putsli blir 4-5 gonger. Eg får ikkje sova igjen pga snorking/smatting å div andre urolighetar fra min sambuar:(

Andre som slite me d? Supertrøtt konstant, men sova d får eg kje te :( våkne grytidligt å barra ligge å vrir meg..å klare kje ta ein kvil på dagen heller..Vil ha søvn!!

Etter å ha ligget våken på natta i 6 uker var jeg desperat etter søvn. Nå kan jeg ligge å sove midt på dagen å likevel være trøtt selv om jeg endelig sover på natta. Er sliten konstant og må til tider legge meg sammen med datteren min på 4. Er som regel oppe 2-3 ganger på do nå i det siste på natta så ja, jeg kunne ligget i senga hele dagen og hele natta. What a life

Ja e kje lett altså..når ein trenge søvn å e på d trøttaste nei då får ein kje sova..merkelige greier..i natt har maen snorka som et uvær (vore ute så alkohol e dårlig kombo på snorking) så glede meg te å vekka han seinare å prøva få ein kvil då..haha får d nok kje te, men ska ligga i sengå å prøva slappa av :)

Våknet sikkert 5 ganger i natt. 3 ganger fordi jeg måtte på do... Glad jeg ikke har tidlig vakt idag :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp