Søvn

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Hvor mye sover dere om dagen?

I natt sov jeg 10 timer + 2 timer middagslur. Har vel blitt noen lunde likt de siste dagene da jeg har sovnet for kvelden når jeg har lagt guttungen i 19-tia...

Gubben har begynt å klage....

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg er sliten og trøtt, men jeg klarer aldri og holde løftet mitt med at kl 22:00 er det natt, istede blir det 00:00 og jeg er oppe på jobb kl 06:00.... ZzzZz
Så blir det til at jeg må sove middagslur, og kan holde på slik til det virkelig smeller, så kan jeg sove MYE, så teit :/

Jeg blir så full av energi på kveldene og plages med og finne søvn, og urolige føtter, argh!! Ikke lett, men regner med kroppen sier fra litt lengre ut i svangerskapet :)

Viø sove i 17 timer, men blir vel 5-6 iløp av natta istede :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

På dagen? Er på jobb jeg da.. Legger meg kl 23:30-00 og står opp og reiser på jobb kl 6! Sliiiiten ja...

TuMmY LoVe

Jeg er sliten og trøtt, men jeg klarer aldri og holde løftet mitt med at kl 22:00 er det natt, istede blir det 00:00 og jeg er oppe på jobb kl 06:00.... ZzzZz
Så blir det til at jeg må sove middagslur, og kan holde på slik til det virkelig smeller, så kan jeg sove MYE, så teit :/

Jeg blir så full av energi på kveldene og plages med og finne søvn, og urolige føtter, argh!! Ikke lett, men regner med kroppen sier fra litt lengre ut i svangerskapet :)

Før jeg ble gravid så var jeg og slik, men nå har jeg ikke sjans. Pluss at jeg vet at jeg ikke blir kvalm dagen etterpå om jeg sover nok;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Viø sove i 17 timer, men blir vel 5-6 iløp av natta istede :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva mente du med 17timer?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg sover fra 23 til 07 :D Noen ganger føles det som jeg skal sovne midt på dagen også, men det skjer ikke :p

På dagen? Er på jobb jeg da.. Legger meg kl 23:30-00 og står opp og reiser på jobb kl 6! Sliiiiten ja...

TuMmY LoVe

Oi det hadde jeg aldri klart...;/

Jeg jobber ikke fullt, så sover på dagen når jeg har fri. Og i helgene sammen med gutten.

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg søver seriøst nesten hele dagen! Nå er jeg atpåtill blitt sjuk, potte tett og tung i kroppen...
Håper det retter seg til når tettheten er borte...
Har vært daff, kvalm og tiltaksløs i en hel uke nå, håper virkelig ikke svangerskapet skal vare slik... :(

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

på natten sover jeg maks 6 timer hvis eg er heldig.. Vært sykemeldt denne uken og har fått sove 3 timer på dagtid.. DET har vært gull.. Men neste uke er d jobb igjen.. :(

Legger meg i 10 tiden, men blir vekt iallefall 2 ganger av minstemann + at han vil starte dagen kl.05.00, så jeg er supertrøtt hver dag. Heldigvis har jeg muligheten til å slenge meg neppå noen ganger iløpet av dagen, får iallefall lukket øynene og ligge bittelitt i ro. Gjesp! De dagene jeg har sovet ganske godt, er jeg ikke så humørsyk og alt går mye lettere, sånn er det med kvalmen som sikkert kommer snart også, søvn er gull!:)

Sover 8 timer om natta. Er veldig trøtt! Skule gjerne tatt en ettermiddagshvil. Men det er ikke så enkel når man har to små.

Oi det hadde jeg aldri klart...;/

Jeg jobber ikke fullt, så sover på dagen når jeg har fri. Og i helgene sammen med gutten.

<3 Gutt 04.02.12 <3
Jeg jobber fullt... 1 time hver vei og 8 timer på jobb...

Er kjempesliten.. Har ei på 3 og ei på 6 år som og må koses med når jeg kommer hjem så kan ikke bare legge meg heller... Også pusser vi opp i tillegg, så føler jeg vasser i støv og sagmugg om jeg ikke rydder og vasker....

TuMmY LoVe

Legger meg nok litt tidligere (eller sovner på sofaen :p )
Er mye trøtt i løpet av dagen, men ellers så sover jeg ikke noe lenger på morgen en før :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Legger meg i 10 tiden, men blir vekt iallefall 2 ganger av minstemann + at han vil starte dagen kl.05.00, så jeg er supertrøtt hver dag. Heldigvis har jeg muligheten til å slenge meg neppå noen ganger iløpet av dagen, får iallefall lukket øynene og ligge bittelitt i ro. Gjesp! De dagene jeg har sovet ganske godt, er jeg ikke så humørsyk og alt går mye lettere, sånn er det med kvalmen som sikkert kommer snart også, søvn er gull!:)

Her er søvn alfa omega mot kvalmen.
Sover jeg for lite eller for dårlig er jeg kvalm hele dagen...;/

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg søver seriøst nesten hele dagen! Nå er jeg atpåtill blitt sjuk, potte tett og tung i kroppen...
Håper det retter seg til når tettheten er borte...
Har vært daff, kvalm og tiltaksløs i en hel uke nå, håper virkelig ikke svangerskapet skal vare slik... :(

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Off håper du blir frisk snart!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg jobber fullt... 1 time hver vei og 8 timer på jobb...

Er kjempesliten.. Har ei på 3 og ei på 6 år som og må koses med når jeg kommer hjem så kan ikke bare legge meg heller... Også pusser vi opp i tillegg, så føler jeg vasser i støv og sagmugg om jeg ikke rydder og vasker....

TuMmY LoVe

Når legger 6 åringen seg?

Du får gjøre litt av vaskingen mens barna er våkne så du kan legge deg tidligere:))

<3 Gutt 04.02.12 <3

I natt har jeg sovet 12 timer :p Og jeg har ikke vært så uthvilt på lenge :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Så bra!!;) hvordan føles det?;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Back
Topp