søvn

elispk

Elsker forumet
hvor mye sover babyane dåkka i løpet av et døgn??mye på dagtid??

ORIGINAL: nannaanita

Torkild sover godt om natten, er bare våken en gang, men om dagen sover han veldig forskjellig. Noen dager er han bare våken for å spise, andre dager sover han bare små lurer innimellom

Akkurat sånn e Elias å[:)]

Nå som det er så varmt sover hun nesten ikke om dagen, kan være slitsomt til tider. Har skjemt henne bort, så hun  vil helst bare ligge i armkroken. Men nå i varmen orker jeg nesten ikke å holde henne...

Men sover godt om natta, oppe en gang og får mat. I 4 tida.

[:)][:)][:)][:)]

Litt forskjellig hvor mye hun sover på dagen, men hun sover somregel hele natta legger seg i 22-22.30 å sover til 6-7 tia. Det har hu gjort noen uker nå. Å det er så deilig[:D][:D]

Malin sover ca.fra 24 til 6-7 tia...men er mye våken på dagen/ettermiddagen

Det varierer veldig hvor mye Oda sover i løpet av et døgn. Noen ganger er det bare noen smålurer innimellom, 5 min - 1 time. Mens andre dager sover ho 2-3 timer flere ganger. Fra 18-19 og utover er ho som regel alltid lys våken [:)] Får mat litt før midnatt en gang, og da sover ho som regel mellom 3-5 timer før ho våkner og skal ha mat igjen.

Den siste uken har hun sovet lite på dagen. men hun sover nesten i ett fra rundt 17.00-05.00. Hun får mat innimellom, men sovner igjen med en gang. Når klokken er 23.00 er det kvelds stell og mating, og da sover hun kanskje 5-6 timer, så er det mating igjen.

Akkurat sånn e Elias å

deilig å bare være oppe ne gang om natten da. Har ei veninne som var oppe mellom tre og fem ganger hver natt de første tre månedene

Gla jeg slipper d synest d er veldig ok sånn d er nå[;)]

Torkild sover godt om natten, er bare våken en gang, men om dagen sover han veldig forskjellig. Noen dager er han bare våken for å spise, andre dager sover han bare små lurer innimellom

Slik er Cecilie og..=)

Back
Topp