• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Søvn

NasseNøff2014

VenterJente2014
Hvor mange timer sover dere omdagen?

Jeg føler meg så utslitt, selv om jeg ikke gjør noe - blir senge liggende veldig lenge - kanskje opp mot 12 timer - våkner for å gå på do nesten annen hver time - føler ikke jeg går nok med søvn, selv etter 12 timer i senga :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis du er oppe så ofte, så er det jo ikke rart du ikke føler deg uthvilt. Hvordan er det på dagen, får du sovet noe da? Eventuelt når du går ut i permisjon, så ta deg en lur på formiddagen og.

Jeg sover veldig dårlig om natten, er det ikke tissetur, så er det halsbrann, vondt bekken eller gubben som snorker.
Jeg er ikke uthvilt på en flekk - sover muligens 9 timer usammenhengende på natten, og så dupper jeg et par ganger på dagen.
Heldigvis ikke lange stunden igjen med slikt søvnmønster. Bedre at lillegull holder meg våken enn smerter i bekkenet. :)

Sover kjempedårlug og har gjort det lenge...
Legger meg i 21.30 tiden, sovner mellom 23 og 24...
Våkner mellom 3 og 4 på natta, og så igjen kl 6.
Men må ikke opp, jeg bare våkner :(
Så jeg sover vel mellom 5 og 7 timer....

Hvor mye er jeg usikker på... Noen dager sover jeg fra 23 tiden til kl 06:00 uten dotur! De 6 timene er deilig, men i det siste har jeg vært oppe hver tredje time. Står opp rundt 10 tiden som oftest, da begynner lille i magen å våkne pluss at jeg er sulten som en ulv!!:) Dupper et par timer på sofaen de dagene det trengs. Det er så og si hverdag nå :)

Hvor mange timer sover dere omdagen?

Jeg føler meg så utslitt, selv om jeg ikke gjør noe - blir senge liggende veldig lenge - kanskje opp mot 12 timer - våkner for å gå på do nesten annen hver time - føler ikke jeg går nok med søvn, selv etter 12 timer i senga :(

Kunne skrevet det samme. Slitsomt og det merkes på kropp og sinn.

Legger meg som regel i 22-tiden og er oppe 1-2 ganger for å tisse om natta. Har stått opp i 6-tiden frem til nå pga jobb, men nå som jeg har gått ut i permisjon blir det forhåpentligvis litt lengre morgener innimellom ihvertfall (dele på med mannen å levere Storesøster i bhg). Siste 1-2 ukene så har jeg våknet x antall ganger om morgenen pga at jeg føler meg støl i bekkenet og fordi det er lyst ute, så det blir veldig avbrutt søvn. Sover som regel en times tid i løpet av dagen når jeg har mulighet for det.

Gleder meg til Lillesøster er ute av magen, for selv om man da må opp og amme, så er man full av "ammehormoner" som gjør det lett å sovne igjen. Og så slipper man alle doturene og stivt bekken ;)

Sover vel ca. 4-5 timer til sammen hver natt. Er fullstendig utslitt når kvelden kommer, og klarer sjelden holde meg våken gjennom legging av småtrolla. Dermed bråvåkner jeg etter en halvtimes søvn, og må tvinge meg opp for å jobbe litt og får ordnet litt småting hjemme. Når jeg da er klar for senga, er nattesøvnen ødelagt. Får ikke sove - og må opp kl. 06. Skjønner ikke helt hvor jeg henter overskuddet fra for tiden.

Jeg sover fint gjennom hele natten. Er svært sjeldent jeg må opp å tisse. Jeg har ingen spesielle plager, verken bekken, rygg eller halsbrann, så er nok derfor. Kan fint sove fra 01 til 10. Er 38+0 nå, så kan hende det blir verre mot slutten.

Jeg sover vel toppen 5 timer usammenhengende i løpet av en dag :( får bare ikke sove :(

Misunner virkelig dere som får sovet i flere timer i strekk - jeg har liksom slitt med søvnen hele svangerskapet :( men nå mot slutten av svangerskapet er verst - tissetrengt og bekkenløsning gjør at jeg våkner hele tiden :( føler jeg mister så mye av dagen av å ligge i senga for å prøve å lade opp energien - er jo så mye jeg burde få gjort før babyen kommer...

Sover i gjennomsnitt 10 timer i døgnet nå.. som er mye til å være meg. Ca 7 timer om natten og 2-3 timer etter jobb :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tja. Sover vel 6-7 timer om natta, inkludert en del oppvåkninger. En tur eller to for å tisse, og et par-tre for å snu meg eller lignende. Tar gjerne 1,5-2 timer ekstra på morgenen på sykmeldtdagene mine, og slik blir det vel når jeg starter permisjon nå også - det hjelper veldig!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp