Søvn?

LHH

Forelsket i forumet
Hvordan sover barna deres på dagen?
Har ei på 5 uker som sover nesten hele dagen.
Må vel våkne litt mer opp snart ?



3gangsgravid
 
Min er 6 uker og gjør det samme! Hun er nesten ikke våken i løpet av døgnet, våkner til mat og stell så sovner hun igjen..! Men jeg har forstått det slik at noen babyer bare trenger å sove mer enn andre. Så nyt det mens du kan :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mi var sånn til hun var 6-7 uker , da ble det litt våkentid. Bare prøv så godt du kan å nyte det mens det varer :)

app'en
 
Min gutt på snart 6 uker sover hele natten, våkner i 8 tiden. Så sover han i 2-3 timer i 11 tiden, så er neste soving i 15 tiden, sover kanskje barw i en time da før neste og siste soving før natten er i 18 tiden.
 
Min bebis vil omrtrent ikke sove på dagen. Så han blir så overtrøtt og sutrete. Ikke morro det heller.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Min bebis vil omrtrent ikke sove på dagen. Så han blir så overtrøtt og sutrete. Ikke morro det heller.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Signere denne... Min er klin lik. Nå sovnet han endelig, etter litt sutring... Får vondt i hjertet for at han lå litt alene og sutret, men jeg vet at han bare hadde begynt å grine hvis han hadde sett meg, heldigvis roet han seg etter et par min. Han er våken så lenge på dagtid at til slutt så MÅ han bare sove, selv om han ikke vil!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Signere denne... Min er klin lik. Nå sovnet han endelig, etter litt sutring... Får vondt i hjertet for at han lå litt alene og sutret, men jeg vet at han bare hadde begynt å grine hvis han hadde sett meg, heldigvis roet han seg etter et par min. Han er våken så lenge på dagtid at til slutt så MÅ han bare sove, selv om han ikke vil!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er så kjedelig altså. Syns det er så vanskelig å være borte og. For når han blir overtrøtt og sutrete skal de jo bare "herje" mer med han. Da finner han aldri roen og folk tror jeg har en grinete bebis. Men han er veldig snill så lenge han får sovet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det er så kjedelig altså. Syns det er så vanskelig å være borte og. For når han blir overtrøtt og sutrete skal de jo bare "herje" mer med han. Da finner han aldri roen og folk tror jeg har en grinete bebis. Men han er veldig snill så lenge han får sovet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Akkurat likt her!! Alle skal prøve å bysse han i søvn, synge og kose..
Alt han regner da er ro. Ikke masse tryner å glane på..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan sover barna deres på dagen?
Har ei på 5 uker som sover nesten hele dagen.
Må vel våkne litt mer opp snart ?



3gangsgravid

Min varierer veldig! Er 7 1/2 uke. Spiser hver 3dje time, og i mellom enten sover han eller er våken.. han pleier å sove mellom måltidene frem til ettermiddagen som regel. Etter det sover han kortere perioder og er våken lengre frem til det er natta.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Ja er bare og nyte det da
Er så lenge siden sist at jeg ikke husker at de sov så mye
Men da vet jeg at ho ikke er alene



3gangsgravid
 
Signere denne... Min er klin lik. Nå sovnet han endelig, etter litt sutring... Får vondt i hjertet for at han lå litt alene og sutret, men jeg vet at han bare hadde begynt å grine hvis han hadde sett meg, heldigvis roet han seg etter et par min. Han er våken så lenge på dagtid at til slutt så MÅ han bare sove, selv om han ikke vil!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her, mini klarer å være våken i 5-6 timer og er ikke mer enn tre uker! :eek: det er ikke gøy for noen :( hvor gammel er din nå? Hvor lang tid bruker på å sovne av seg selv?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her, mini klarer å være våken i 5-6 timer og er ikke mer enn tre uker! :eek: det er ikke gøy for noen :( hvor gammel er din nå? Hvor lang tid bruker på å sovne av seg selv?


Sent from my iPhone using BV Forum
Sovner aldri av seg selv. Kun ved puppen og byssing. Han er 9,5 uke nå. Går snart på veggen.. Han er overtrøtt og sutrete stort sett helt dagen for tiden :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sovner aldri av seg selv. Kun ved puppen og byssing. Han er 9,5 uke nå. Går snart på veggen.. Han er overtrøtt og sutrete stort sett helt dagen for tiden :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Kjedelig :( håper disse små snart syns det er ok å sove også..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjedelig :( håper disse små snart syns det er ok å sove også..


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, håper jeg også. Skjønner virkelig ingen ting av det, for han sover godt om natten. Ikke no problem å legge han, men på dagtid er det ikke snakk om!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp