Søvn

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Hvor ofte sover deres små på dagen og hvor lenge varer hver dupp? Når sover de siste gang og når legger dere de om kvelden? :) sover de ute i vogn hver gang de skal sove på dagen?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her sover hun 2 ganger på dagen, da varer duppene alt fra 30min til 3timer. Siste gangen hun sover legges hun rundt 13-1330 og sover til hun våkner, og hun blir lagt et sted mellom 18-19:) Hun sover ute på begge lurene sine:)

Prinsesse juli 2013
 
Her sover han tre ganger om dagen. Alt fra 30 min til 2 timer, oftest en time. Siste lur er halv 4 ca, får ikke sove etter halv 5. Så legger vi han ca halv 8 på kvelden og han sover +- 12 timer:) han har bare kunnet sove i vogn frem til for et par uker siden. Da måtte jeg 'ta kampen' fordi jeg ikke kunne legge han ut i pulk i snøføyka. Nå sovner han på et blunk når jeg legger han i senga:) sleit veldig på de kalde dagene i vinter, så angrer på at jeg ikke gjorde det før!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så bra at de sover rundt:) har slitt med at han har våknet etter en halv time på kvelden og holder det gående hele kvelden. Men når jeg snek inn en lur fra 16-17 da sov han hele kvelden og natten:) har lagt han ut på en av lurene:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Takk for svar:) .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Han sover to lurer. Lengden varierer fra 30min. til 3 timer.
Første luren sover han i senga si og den andre ute,
 
Han sover som oftest 2 lurer à alt fra 30 min til 2,5 timer. Siste er i 14-15 tiden, så legges han for natten kl 18. Sover da til 5-6 for mat og så til 7-8.

Her har det vært så mildt at han har kunnet sove ute i vogn hele tiden bortsett fra da han hadde feber.

Fødte en gutt 20. juli 2013
 
Sovingen på dagtid har lenge vært 2 blunder på 30 minutter hver gang, men i det siste har den siste blunden av og til vært lengre. Som regel sover hun inne i sengen sin, men noen ganger ute i vogna, og en sjelden gang inne i vogna. Hvor hun sover har imidlertid ingenting å si for hvor lang blunden blir. Hun legger seg rundt klokken 19, og sover til i 7-8-tiden om morgenen. Noen ganger sover hun gjennom hele natten, og noen ganger er hun våken en gang eller to og får pupp.
 
takk for svar :)
 
Her soves det 3 lurer. halv 8-9 fra 11 til 1-2(sover ute på denne) og fra halv4 til 4 men merker den siste slutter hun nok snart med, den har bare blitt kortere å kortere. Legger seg 19 å sover til 0630-0700 :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp