Søvn....

Har du prøvd flytende galieve? Ingenting funket på meg før jeg prøvde dette. Er et poeng at den er flytende tror jeg, for de tyggetabelettene virket ikke. På meg i hvertfall:)

Ja, tok flytende. Når det ikke hjalp tok jeg en tablett. Så et glass sjokolademelk.
Vil ikke ha noe mat, halsbrannen holder på enda.

Ja, tok flytende. Når det ikke hjalp tok jeg en tablett. Så et glass sjokolademelk.
Vil ikke ha noe mat, halsbrannen holder på enda.

Ja, men Galieve. Inneholder mer virkestoffer enn Gaviscon;). (I hvertfall det de fortalte meg på apoteket).

Ja, men Galieve. Inneholder mer virkestoffer enn Gaviscon;). (I hvertfall det de fortalte meg på apoteket).

Aha, beinet har jeg ikke. Får stikke innom apoteket å se om de har det er nede på mandag.

Fikk tilbud om Nexium på jobben, men det er på resept og har ikke hørt så mye om graviditet og Nexium. Jeg takket nei, er ikke så plaget føler jeg.

Vet det blir en natt uten mye søvn når man har en stor boble med lava som går opp og ned i halsen, og ikke en gang min beste venn på flaske (Galieve) hjelper.. Håper det ikke er så mange av oss i natt!

Det har gått fint med meg både i går og i dag. Har begynt å sove med hodet høyt og det har hjulpet masse!

Må bare sindet er deilig å ha knekk koden. En slurk gaviscon før sengetid og en ekstra litt tykk pute. Vips god søvn! (I hvertfall de tre siste nettene).

Klarer ikke å legge meg til normaltid på kvelden, så blir lite søvn, når vesla på 19mnd våkner i 7 tiden :/

Back
Topp