Søvn....

Janetz

Elsker forumet
Her går det i lange våkenperioder på nettene for tiden.... Hvordan er det med dere? :p

Samme her, er ikke bare å snu seg rundt å sove videre nei.

Veldig opp og ned! Hadde en periode for noen uker siden der jeg lå våken lenge hver natt. Nå de siste nettene har det vært noen netter jeg har sovet som en stein natta gjennom, og andre netter jeg har liggi våken..! :)

Veldig opp og ned! Hadde en periode for noen uker siden der jeg lå våken lenge hver natt. Nå de siste nettene har det vært noen netter jeg har sovet som en stein natta gjennom, og andre netter jeg har liggi våken..! :)

Samme her!

I natt sov jeg til kl 01, så 0530, så til kl 08. Det er en bra natt!de forrige nettene har jeg ikke sovet noe, veldig opp og ned her også.

Jeg sov elendig igår natt, men idag var det ganske bra. Var bare litt våken to ganger:) Det kan jeg leve med. Er verre med de gangene man bare ligger der og stirrer i veggen uten å få sove.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sover som en stein, men må stort sett stå opp igjen innen den første halvtimen for å studere toalettskålen. :oops:

Høres ut som vi har det omtrent likt med andre ord ;) tydelig at vi nærmer oss jenter! :D

I natt har jeg sovet utrolig godt, deilig!

Jeg har vansker med å bli trøtt å sovne selv om jeg er dausliten. Og om jeg først våkner av å måtte snu meg foreksempel så tar det meg ca en god time å sovne igjen. Så her er det ingen kvalitetssøvn, på ingen måte. Det var det for ikke mange ukene siden. Blæ

sover godt ca hver 3. natt. Det vil si at jeg våkner opp og må på do, og drikke vann 2-3 ganger pr natt MEN at jeg klarer å sove helt til 08-09. Ellers er det å ligge våken flere timer etter å ha vært på do og vente på å sovne igjen, for så å våkne 06.30 lys våken..
Men skal vel ikke klage for mye. Når babyen kommer blir det vel mye mindre søvn, så kan man klage?

Lysvåken kl.06 :o

Er litt opp og ned. Sover generelt bra hele natten, men blir litt våken av å snu meg, krampe eller kraftige spark nedover. Men ligger ikke våken lenge, gjorde ikke det sist heller. Tror nok nattesøvnen er noe som gjør at jeg holder ut i 100% jobb ennå. Må jo opp 05.30 hver dag til jobb.

Våken fra kl tre, nå gadd jeg ikke mer! Det her blir en lang dag, med barn hjemme fra barnehagen i tillegg :/

To timer våken i natt, og våken igjen nå... :( Vonde kynnere/smårier har jeg hatt også, slitsomt!

Fy faen halsbrann fra helvete!
Har sovet 30min kansje. Klokka er nå 0320.

Aaauuuuu!
Gaviscon hjelper ikke.

Stod opp kl 3 i natt og begynte å bake. Gadd ikke ta opp kampen mot halsbrann og ubehagelig liggestilling. Ringer under øynene, men veldig fornøyd med at jeg nå har frysen full av kanelboller og sjokoladekake. Kanskje jeg klarer å sove litt nå? Neppe..

Fy faen halsbrann fra helvete!
Har sovet 30min kansje. Klokka er nå 0320.

Aaauuuuu!
Gaviscon hjelper ikke.

Har du prøvd flytende galieve? Ingenting funket på meg før jeg prøvde dette. Er et poeng at den er flytende tror jeg, for de tyggetabelettene virket ikke. På meg i hvertfall:)

Sover stortsett fra 22.00-07.00 på de gode nettene, som det heldigvis er flest av :) Av og til oppe på do eller for å drikke osv, I verstefall våken fra 05.00

Back
Topp