Søvn

Blanka

Blir kjent med forumet
Fler som sliter med søvnen nå? Eller det er bare tilfeldig at jeg ikke får sove? Noen som evt har noen tips? Jeg sovner raskt på kvelden, men våkner fler ganger i løpet av natta og får ikke sove igjen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn har jeg det i perioder også! Men det går over. En gsng sov jeg 12 timer på en uke.. da var jeg sliten da! Forstår ikke hva det kommer av, bortsett fra at jeg vet graviditeten har skylda.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Samma her! Bare ligger der skikkelig trøtt, men får ikke sove på lange stunder....

Har en liten en på 7 mnd som er våken iallefall 5 ganger på natta. Og nå har han begynt å våkne i 3 tiden å være klar til å stå opp... Jeg tror jeg tilter snart..

Får til å sovne, men det er f.eks. at jeg blæren aldri blir tom som holder meg våken!
Tisser konstant føler jeg... Det går veldig utover nattesøvnen. Kommer ikke inn i dyp søvn.

Jeg sovner utrolig tidlig på kveldene. Kl 10 på kvelden sliter jeg skikkelig. hehe Jeg vokner mye på nettene da jeg drømmer mye rart så blir jeg liggende å tenke på dette. Jeg vet, idiotisk! :P Men i natt sov jeg 12 timer!! Fikk sjokk da jeg voknet! Trengte det nok da :)

Til nå har jeg bare sovet og sovet, men nå sovner jeg lett men våkner flere ganger og får aldri sove igjen.. Skikkelig slitsomt :\

Mitt største ønske er å sove en hel natt for første gang på snart et år!

Sover dårlig her å. Sover greit fram til do-runde i 02-tiden, og etter dette er det bare tullesoving. Føler ikke at det blir noen ordentlig søvn, og er i rimelig utslitt når det nærmer seg helg - med lite søvn og full stilling på travel jobb... snaaart helg nå da :)

Må legge meg 20-21, sover til jeg må tisse, lys våken i to timer ( hvor jeg da ligger å gjør ingenting, for selvom jeg er våken, er kroppen død), sovner, våkner igjen når samboer drar på jobb 7-8, våken frem til 12, sove en time. Får jeg ikke den siste timen, blir jeg ødlagt resten av dagen.

Sover dårlig her å. Sover greit fram til do-runde i 02-tiden, og etter dette er det bare tullesoving. Føler ikke at det blir noen ordentlig søvn, og er i rimelig utslitt når det nærmer seg helg - med lite søvn og full stilling på travel jobb... snaaart helg nå da :)

Det er akkurat sånn jeg er! Kan ikke huske at det var sånn sist jeg gikk gravid. Da var problemene bare på slutten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kunne nok sover enda mer enn det jeg gjør ;) Legger med mellom 22 og 23 og står opp kl 06.

Back
Topp