Søvn

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Sniker fra februar 2013, trenger råd og tenkte kanskje noen her hadde noen gode:) har en gutt på6.5 mnd. Han har ennå ikke sovet rundt, er våken flere ganger på nettene, å må også få flaske på natten. Av og til vil han ha flaske bare noen timer etter han har fått grøt. vokner i hvertfall 5 ganger i løpet av en natt, ofte flere også. Så lurer på om noen har hatt det likt, og har noen råd ang søvn:)
 
Har det veldig likt. Har ikke klart å finne en løsning. Håper noen som har fått det til kan gi litt råd til meg og.
 
Søsteren min sliter med det samme, og snuppa hennes er 15 mnd nå :/ Hun våkner 2 ganger hver natt og "skal ha" melk.
 
Jeg hadde gitt melk ved siden av grøten før han skal sove;) Lurt å begynne med litt faste rutiner rundt leggetider, demp lyset, tv osv..så skjønner han at den lange natten kommer snart. Dette er bare en liten periode, det roer seg nok om ikke alt for lenge;) Kan hende at han ikke alltid er sulten heller, tilby litt vann på natten
 
Han får grøt kl 18 og blir lagt nærmere 19. Har prøvd med melk, men da vil han ikke ha. Å vann har han ikke likt, meeeeen, nå har vi flyttet han på eget rom, jeg måtte bare prøve, selv om jeg tenkte jeg må springe frem og tilbake mange ganger. 3 natten nå på eget rom, å det har blitt mye mye bedre, så får håpe det fortsetter.

Og igår så begynte han og drikke av flaska med vann, har prøvd mange mnd, men han har ikke villet ha, drikker ikke mye, men litt.
 
Han får grøt kl 18 og blir lagt nærmere 19. Har prøvd med melk, men da vil han ikke ha. Å vann har han ikke likt, meeeeen, nå har vi flyttet han på eget rom, jeg måtte bare prøve, selv om jeg tenkte jeg må springe frem og tilbake mange ganger. 3 natten nå på eget rom, å det har blitt mye mye bedre, så får håpe det fortsetter.

Og igår så begynte han og drikke av flaska med vann, har prøvd mange mnd, men han har ikke villet ha, drikker ikke mye, men litt.
Samme har jeg slitt med og. Med begge barna.
Etter at jeg passet på å gi de masse vann på dagen,og masse mat før de legger seg... Så går det bra :)....
Har noen slike netter med jenta mi på 11 måneder... Som regel vålner hun 2-5 ganger.....slitsomt.
Det går over etterhvert :)
Storebroren på snart 2 år sover stortsett hele natten,men hender han våkner 1-2 ganger også...
Begge vil ha vann på flaska... styrete hehee....

Lykke til :)

Sent from my GT-I9300
 
Samme har jeg slitt med og. Med begge barna.
Etter at jeg passet på å gi de masse vann på dagen,og masse mat før de legger seg... Så går det bra :)....
Har noen slike netter med jenta mi på 11 måneder... Som regel vålner hun 2-5 ganger.....slitsomt.
Det går over etterhvert :)
Storebroren på snart 2 år sover stortsett hele natten,men hender han våkner 1-2 ganger også...
Begge vil ha vann på flaska... styrete hehee....

Lykke til :)

Sent from my GT-I9300

takk takk, det går faktisk mye bedre nå. Men han vil ikke ha vann, jeg prøver og prøver... Men han har ikke fått mat på natten på to uker nå:) håper det fortsetter:)
 
Back
Topp