Søvn.....

VenterNummer2

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Hva er det..? Tydeligvis ikke noe denne kroppen vet hva er...
 
Veldig frustrerende...john blund har nok glemt meg inatt... Å igår... Og sikkert imorgen også- Hehe ;-)
 
Veldig frustrerende...john blund har nok glemt meg inatt... Å igår... Og sikkert imorgen også- Hehe ;-)
 
Veldig frustrerende...john blund har nok glemt meg inatt... Å igår... Og sikkert imorgen også- Hehe ;-)
 
Veldig frustrerende...john blund har nok glemt meg inatt... Å igår... Og sikkert imorgen også- Hehe ;-)
 
Tror ikke jeg sovnet før halv fem inatt.. Blææææ
 
VenterNummer2: Fikk du sove? :) Jeg sto opp kl 04.30 og lagde meg mat, holdt på å DØ av sult kjetes det ut som! Sovnet etterpå :p Håper ikke dette blir en trend...
 
VenterNummer2: Fikk du sove? :) Jeg sto opp kl 04.30 og lagde meg mat, holdt på å DØ av sult kjetes det ut som! Sovnet etterpå :p Håper ikke dette blir en trend...

Jeg så på klokka siste gang kl 06:15.... Sto opp 09:30.. Så håper søvnen kommer inatt!
 
Det er så fælt å ikke få sove!
Selv kunne jeg sovet 20 timer i døgnet.. Er så trøøtt. Håper det snur til natta for dere søvnløse;)
 
Jeg sover heller ikke noe godt... våken mange ganger, helt uten grunn.
I natt hadde jeg 5-6 drømmer samtidig som jeg vekslet mellom. Og det værste av alt er at når jeg "byttet drøm", så tenkte jeg at "Å ja, er det denne drømmen nå" :p
Håpe det går bedre i natt. Jeg er ikke mye produktiv på jobb om dagene :)
 
Satser på en natt med mye søvn! Skal på rettsmøtet med BF til eldstemann imorgen, så må være opplagt!! ;-)
 
Fjerde natta jeg ligger våken og er så sulten at jeg må stå opp og spise. Ble bare en yoghurt, men drømmer om grillskiver. Herreguuuud så godt det hadde vært! Det får bli lunsj i morgen hvis jeg kommer meg opp i kristelig tid! :p
 
Jeg sover veldig godt og tungt om natten nå. Våkner ikke så lett som jeg vanlighvis gjør. Men jeg går som en zombie hele dagen siden jeg er konstant trøtt
 
Jeg sovnet før 2 inatt!! Jippi!! Men hadde en 2 1/2 åring som ville ligge i mamma sin seng og kose med babyen i magen :) så vi lå våkne og pratet fra 05;00- vi skulle i barnehagen :) nå er han der- og jeg ligger i senga med ipaden og skal bromme en liten stund til!:)
 
Back
Topp