Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, man blir heldigvis fort vant til sånt... Etter hva jeg hørerHer har han endelig begynt å sove på dagtid. Har funnet ut at det funker å trille vogna et par ganger over kanten ved ovnen, da sovner han.
På natta er det litt varierende. Stort sett sovner han rundt 22, mat ca 01, 03, 06 og så når vi står opp mellom 08 og 09.. pluss/minus en time på alle tidspunkt, og ofte våken oftere og opptil en time om gangen.
Han må gjerne snart sove litt mer, men det går overraskende greit så lenge jeg får 3 timer fra 06 til 09. Rart hva man blir vant med.![]()
Det må være utrolig slitsomt! Ønsker deg lykke tilHer er det ikke så mye rutine å spore.. Eller, lillemor sovner som regel mellom 00 og 01, og sover til rundt 4/5, spiser og sover til 8/9, spiser og sover en times tid igjen etter det.. Den første spiserunden er hun våken rundt en time og på andre runde rundt en halvtime... På dagtid sover hun lite, hun har en del dupper, men de er fra 10 til 30 minutter. Så blir ikke så mye totalt... Et vanlig døgn sover hun rundt 10-11 timer totalt og et godt døgn sover hun rundt 13 timer... Har sovet over 13 timer totalt tre eller fire ganger siden hun ble født..
Håper med deg! Lykke til!Ja, hun ringte fra helsestasjonen torsdag før påske, men var akkurat da jeg var på kontroll... Prøvde å ringe tilbake, men fikk ikke noe svar.. Så håper hun ringer på tirsdag!
Sjefen min bruker å si at så lenge vi vet vi er bortskjemt er det ikke så farlig;-) Mi sover ikke noe godt annet enn på magen eller inntil oss, men det får bare være;-)Om natta er det fra ca 21 til 4/5, så litt mat og rett i seng igjen og sover til 7/8. Så er hun gjerne våken halvannen time før det er tid for en lur igjen. Resten av dagen varer lurene alt mellom 30 min til 3 timer. Jo lengre luren er, jo kortere blir det til neste... Hun sover hvorsomhelst også - på armen, sofaen, vogna, bilen. Jeg innser at jeg er heldig og håper det fortsetter sånn.