Søvn

Lampe

Betatt av forumet
Andre som har babyer som griner i halvsøvne og må vekkes for å slutte å gråte på morningen. Da blir han bli som en sol med en gang han åpner øynene ;)

Andre som har babyer som griner i halvsøvne og må vekkes for å slutte å gråte på morningen. Da blir han bli som en sol med en gang han åpner øynene ;)

Det hender i løpet av natten, da må jeg stryke på ham og forsøke å vekke ham så skånsomt som mulig for deretter la ham sovne igjen. vet ikke om det er helt det samme men, det høres fryktelgi hjerteskjærende ut

Hun kan gråte litt i søvne om natten, men da er det bare å stryke litt på henne så slutter hun :)

Ja. Ligger siden av en nå. Noen ganger er det nok p stryke på andre ganger må vi ta han opp og roe han ned.

Hender hun sutrer i søvne, men da hjelper det med smokken!

Sånn er Markus og. Men han gjør det om natta.... Og godtar ikke smokk... Så blir lite soving. Pupp er det eneste som roer han ned. Skjønner ikke hva som plager han... :(
Han er som en sol resten av døgnet! :)

Joa. Men hun lovet å se innom oss i perioder. :p
Jeg har prøvd altså! Forsvant noen timer, men kommenterte i alle fall innimellom! Håper virkelig ikke vi taper pga. meg nå :(

Noen som vey hvordan livet har vært hos April-jentene?

Jeg har prøvd altså! Forsvant noen timer, men kommenterte i alle fall innimellom! Håper virkelig ikke vi taper pga. meg nå :(

Neida. Vi taper ikke pga deg uansett. ;)

Tror vi har klart å holde snittet oppe :D

Back
Topp