Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre som har babyer som griner i halvsøvne og må vekkes for å slutte å gråte på morningen. Da blir han bli som en sol med en gang han åpner øynene![]()
Hender hun sutrer i søvne, men da hjelper det med smokken!
Hvor har du vært????![]()
Lurer jeg også på.Stiller meg bak spørsmålet til rypa, nok engang.
Joa. Men hun lovet å se innom oss i perioder.Hyttetur skreiv ho jo??![]()
Andre som har babyer som griner i halvsøvne og må vekkes for å slutte å gråte på morningen. Da blir han bli som en sol med en gang han åpner øynene![]()
Stemmer detHyttetur skreiv ho jo??![]()
Jeg har prøvd altså! Forsvant noen timer, men kommenterte i alle fall innimellom! Håper virkelig ikke vi taper pga. meg nåJoa. Men hun lovet å se innom oss i perioder.![]()
Neida. Vi taper ikke pga deg uansett.Jeg har prøvd altså! Forsvant noen timer, men kommenterte i alle fall innimellom! Håper virkelig ikke vi taper pga. meg nå![]()
Noen som vey hvordan livet har vært hos April-jentene?
Jeg har prøvd altså! Forsvant noen timer, men kommenterte i alle fall innimellom! Håper virkelig ikke vi taper pga. meg nå
Håper ikke det :sNeida. Vi taper ikke pga deg uansett.![]()
Krysser fingrene! Skal skrive til jeg blør i kveld frem til tolv!Tror vi har klart å holde snittet oppe![]()
Men om de hadde droppa 20 stk og vunnet, hadde Janet sagt at det var ok..?Det har vel vært litt drama, men tror vi klarer oss likevell![]()
Men om de hadde droppa 20 stk og vunnet, hadde Janet sagt at det var ok..?