Søvn?!?!?

Juni86

Glad i forumet
Ja det begynner jeg å lure på hva er for noe, legger meg elleve, våkner to fordi da må jeg på do så våkner jeg fire å må på do igjen, hvis jeg er heldig kan jwg sove til åtte, MEN det skjer aldri neida jeg våkner syv å da er det bare å stå opp for da kun ikke jwg sove lenger:O OPPGITT!!!

Huff....det høres bra kjett ut ja. Får ikke akkurat sovet ut med så mange doturer på natta. Håper det snur seg snart, og du får en hel natt søvn. Kan slite ut en ganske mye.

Oooo, har ikke noen nattesøvn her heller..
Men er mest for at gutten vår er våken flere timer midt i natten.
Kan tenke meg til at det er plagsomt og må gå så mye på do hele tiden, har en gang i løpet av natten som regel, men var mer for en stund siden.. Håper det snart snur for deg, og at du snart får sove mere, det trenger vi no :)

Sover også dårlig om natten. Må opp for å tisse, har mye kynnere på natten og i det siste er jeg også blitt plaget med halsbrann.. Det verste er "restless legs". Var plaget med det i forrige svangerskap også. Ingenting hjelper - må opp å gå. Merker det godt på dagtid at natten ikke er så god..

Ja det begynner jeg å lure på hva er for noe, legger meg elleve, våkner to fordi da må jeg på do så våkner jeg fire å må på do igjen, hvis jeg er heldig kan jwg sove til åtte, MEN det skjer aldri neida jeg våkner syv å da er det bare å stå opp for da kun ikke jwg sove lenger:O OPPGITT!!!

Hmm.. Kan du være gravid? :p
Hadde det sånn forrige gang,måtte opp og tisse hele tiden. Men da var jeg så smart at jeg drakk et stort glass vann hver gang jeg var oppe da. He he.
Nå prøver jeg å drikke minst mulig før jeg legger meg og ikke noe midt på natta. Foreløpig står jeg opp i 2 tida og kanskje i 5 tida før junior vekker meg halv 7 :)

Samme her. Våkner og må på do ca hver time. Itilegg sto lillemor opp kl 4 i natt, og jeg skulle på jobb 8. *Gjeeeeesp*

Jeg døøøør snart, av søvnmangel eller no :P Hehe

jeg trooooor jeg er noe som heter GRAVID :P

jeg er så trøtt og lillebror sparker seg snart høl ut av magen:P

litt sprø følelse sidenjeg aldri har vært gravid før :/

Back
Topp