Søvn

Mrs.J

Elsker forumet
Er det mange av dere som får dårlig nattesøvn om dagen? Det gjør jeg, ligger bare og vrir meg :( Så jeg er veldig trøtt om dagen for å si det mildt!

Søvn? Hva er det for noe?
Har sovet i gjennomsnitt 2 timer per natt siden tidlig i sommer, så begynner nesten å bli vant med det. :p

Jeg sover utrolig dårlig! Finner ingen god liggestilling, i tillegg har jeg samboeren ved siden av meg som snorker helt sykt!! Grusomt.. Prøver å duppe litt av på sofaen innimellom om jeg har tid, selv om samvittigheten min sier at huset burde være strøkent siden jeg bare er hjemme nå!:/

Da er jeg heldig, sover fremdeles ganske bra om natten, selv med en 4åring i midten som breier seg akkurat som han vil...hehe. :)

Prøv å få hvilt dere litt i løpet av dagen, godt å hvile før den lille kommer. :)

Sover mye bedre i dette svangerskapet enn i forrige :) Hadde sovet enda bedre dersom Jennie ikke hadde vekket meg hver natt :P våkner som regel en gang for å gå på do men så lenge jennie ikke vekker meg så blir det kun den ene gangen :)

Da er jeg heldig, sover fremdeles ganske bra om natten, selv med en 4åring i midten som breier seg akkurat som han vil...hehe. :)

Prøv å få hvilt dere litt i løpet av dagen, godt å hvile før den lille kommer. :)

Hehe, jeg har det akkurat som deg!
Sover kjempegodt, men har også en 4-åring som helst ligger oppå meg :)

Her er det opp en gang i timen for å gå på do etter at kynnere har pressa på blæra..... Sånn har det vært i 2 mnd ca. Gleder meg til frøkna kommer ut :)

Sover fryktelig dårlig for tida, våkner av at jeg må på do og så får jeg ikke sove igjen etterpå, blir gjerne liggende en til en og en halv time før jeg sovner igjen... Har vært sånn siden jula... Og så er det jo helt håpløst å finne en god stilling å ligge i, jeg ligger vanligvis på ryggen, men det går jo ikke lenger, blir skikkelig uvell av det! Og så våkner jeg hver gang jeg skal snu meg pga bekkenet... Menmen, som jeg tenker med alt for tida, det er vært det når premien kommer :)

Våkner gjerne to ganger pr natt og må på do. Sliter med og sove etterpå, men når jeg sovner sover jeg veldig godt :-)

Sliter med å sovne om kvelden og våkner 1-2 ganger for å gå på do :/ og da tar det lang tid før jeg sovner igjen. Også har vi en to åring som av og til skal ligge sammen med oss og han er så urolig og da blir det lite søvn :p :/

Godt at vi er flere som sliter med nattesøvnen! Alle tips for lettere søvn mottas med takk!!

Er så heldig å ha en toåring som vekker oss fra 1-3 ganger hver natt for tida. Hjelper ikke så veldig på søvnen det heller... For når jeg først er våken, får jeg ikke sove igjen før jeg har vært på do eller spist. Stress...

Sover stort sett skikkelig dårlig, men i natt fikk jeg min første gode natt på lenge:) Søvn er undervurdert;) Våknet ti på seks og var lys våken og superirritert over å våkne så tidlig når jeg for en gangs skyld kunne sove lenge, men sovnet heldigvis igjen og fikk ligge til halv ni:) Måtte ikke på do en eneste gang i natt heller! Himmelsk!!:)

Så da er det vel bare å vente 4-5-6 dager på å være like heldig igjen;)

Åh, i dag våknet jeg halv syv og var UTHVILT. For første gang i hele dette svangerskapet! Det var helt himmelsk. :)
Det hjalp tydeligvis å legge seg før sagbruket. (gubben snorker) :p

BVforum via HTC

Masse gratulerer til dere som har sovet godt i natt :D

Hihi:) Tror vi må la det gå på rundgang;) Jeg lover dyrt og hellig å sove skikkelig dårlig i natt sånn at noen andre kan nyte den gode søvnen;)

Vi skal jo ikke sove i natt, da - vi skal skravle. :D

BVforum via HTC
Stemmer;) Kanskje vi alle skal droppe søvnen i natt og på den måten bli så utslitt til neste natt at vi får supersøvn?;)

Back
Topp