Søvn

Tessa_26

Glad i forumet
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får sove om natta, dette er 3 natten. Men jeg slapper ihvertfall av. Blir ganske sliten i hodet når man ikke sover.

Noen som har noen gode tips?! Før kunne jeg sove hvor som helst og når som helst
 
ja jeg dusjer også før jeg skal legge meg. Blir slitsomt særlig i hverdagen når jeg jobber 100% også[:D]
Men noen sier at hvis de er aktive om natten i magen så vil de bli motsatt når de kommer ut.. Håper  det
 
Kjenner meg igjen... sliter med å sove om nettene jeg også. Våkner gjerne flere ganger i løpet av natten, eller så sover jeg kanskje 5 timer totalt... Blir litt trøtt, sliten og ikke minst gretten av det... Det kommer mest pga bekkenløsning hos meg da... Så jeg er fornøyd med den søvnen jeg får[:)]
 
Back
Topp