Søvn

lykkelig_mor

Flørter med forumet
Jeg syns datteren min sover veldig lite i forhold til hva jeg tror er normalt... Hun sovner ca.20.00 og står opp i sju tiden og i løpet av dagen da kan hun sover hun aldri mer enn 1-1,5 time. Og selvom dette vanligvis er i tolv tiden er hun noen ganger vanskelig å legge på kvelden igjen :S Noen som opplever noe lignende? Det kan jo bare hende at hun er en av de babyene som ikke trenger så mye søvn,er neimen ikke lett å vite.[&:][&:]

Virker egentlig helt normalt det. Sønnen min sov bare 1,5 time i dag og sover ca 11-12 timer på natten...

Mine pleier og å kun sove 1,5 timer på dagen, men det er fordelt på 3 økter...

ORIGINAL: Augustprinsessa

Det er nok normalt, selv om hun kanskje egentlig har behov for mer... Siden hun er vanskelig å legge kan det hende hun blir overtrøtt[8|] 

Men mi lille sov også bare 1,5 time til dagen ca for 2-3 mnd siden... Men plutselig snudde det seg til 2-3 timer til dagen, og at hun klarte seg med så lite søvn så lenge er rart for meg[8D] Men sånn var det visst bare[;)]

Akkurat sånn var det her og. Har plutselig begynt å sove to økter på 1,5 timer hver. Før var det tre halvtimer. En drøm har gått i oppfyllelse[:D]

ORIGINAL: Trinea

ORIGINAL: Augustprinsessa

Det er nok normalt, selv om hun kanskje egentlig har behov for mer... Siden hun er vanskelig å legge kan det hende hun blir overtrøtt[8|] 

Men mi lille sov også bare 1,5 time til dagen ca for 2-3 mnd siden... Men plutselig snudde det seg til 2-3 timer til dagen, og at hun klarte seg med så lite søvn så lenge er rart for meg[8D] Men sånn var det visst bare[;)]

Akkurat sånn var det her og. Har plutselig begynt å sove to økter på 1,5 timer hver. Før var det tre halvtimer. En drøm har gått i oppfyllelse[:D]

Håper det skjer her og! Husker det skjedde med storebror,så jeg har et håp.

snuppa mi pleier vel og sov sånn ca 1 1/2 time på dagen, noen ganger mindre. Å vi legger henne rundt 7 og da våkner hun mellom 0515 -0545, jeg synes også hun sover litt lite men er vel kanskje normalt.

jentene her sover to dupper på nesten 2 timer på dagen og ca 11 timer om natta. Men er nok forskjellig fra barn til barn[:D]

Back
Topp