Søvn vaner

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sliter litt med å få til en varig døgnrytme på sønnen min. Føler at alle rundt meg med barn ikke forstår dette. For dem er det tydligvis så enkelt som å legge dem kl 8, så våkner de kl 6.
Lurer egentlig på om det er vanlig at barn sover i 10 timer i strekk.

Hvordan er døygnrytmen til ditt barn?
 
Vesla legges mellom 18.30-1900, og står opp en gang mellom 05-06;) Hun kan våkne på natten, og vil ha mat enda. Ikke stress med døgnrytmen, og ikke bry deg om hvordan alle andre har det. Hvis deres rytme fungerer for dere, så hver fornøyd med det:) alle barn er forskjellige, og har forskjellige behov:)
 
Her legges han mellom 18-18 en gang og sover til 6-7 på morran.. Kan våkne og vil ha sutt om natta i ny og ne, men behøver ikke mat lenger. Legges igjen en halv time etter han våkna og da sover han til 9-10:) men enig med lykkesrus!!
 
Samme her. Lagt seg 18-19 og sovet til ca 06. Denne uka har han vært syk, og da har alt sklidd ut, men d er også greit ;) ikke heng deg opp i andre folks rutiner :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har prøvd å ikke tenke på det. Men så spør folk når han sover, og når jeg svarer, så blir dem forferdet over at han legger seg så seint på kvelden. Han legger seg som regel mellom 9-10 da sover han til ca 4-6, og er helt opplagt for å starte dagen
 
Noen unger trenger ikke mer... Han sover sikkert litt på dagtid?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det gjør han. 2 lange lurer, eller 3 korte. Litt ann på dags form

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp