Søvn søvn søøøøvn

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
sovner veldig tidlig om kveldene... sånn 19-20 tiden. Men det fører jo til at eg ikkje får sove til mer enn halv 5 - 5 tiden. Det fører igjen til at eg blir fort trøtt ut over dagen.

Fleir enn meg som e veldig trøtt om dagene?

Det skal sies at eg kom på fredagen at eg har glemt å ta B12 sprøyta på veldig veldig lenge. Kanskje 5-6 mnd. Og den skal jeg egentlig ta hver 12 uke. Fikk tatt den i går, så håper den begynner å hjelpe en av de første dagene.

Trøtt hele dagen, legger meg i 22 tiden, lys våken kl 05.... utrolig plagsomt for får ikke sove igjen, så er da drit trøtt ved 09/10 tiden da alle andre står opp :)

Har det akkurat likt. Nå når jeg har vært sykmeldt har jeg gjerne sovet 10-11 timer per natt med x antall doturer. Har også sovet 1-3 timer dupp midt på dagen.

Nå de siste dagene har jeg klart å være lengre oppe på kveldene, men sover like mange timer i døgnet.

Jeg legger meg ca 23 hver kveld. Men når jeg har vert på jobb sovner jeg gjerne allerede 21. 30 på sofaen... Merker generelt jeg er mer sliten nå

Jeg er også super trøtt! Kan sikkert sovne når som helst.. zzzz.... ikke hvor som helst, heldigvis ;) håper det går over i uke 12?

Jeg er så vanvittig trøtt og sliten. Og det fører til at jeg blir sur og grinete, som igjen gir meg dårlig samvittighet ovenfor mini og kjæresten. Føler jeg ikke strekker til i det hele tatt for tiden.

Nesten trøtt hele dagen her også. Føler jeg nærmest ser dobbelt på morgenen og formiddagen, kommer meg litt på ettermiddagen, for å så bli stuptrøtt i 8-9 tiden igjen :schocked028

Hardt å være i 100% jobb, men får bare holde ut til ferien begynner :happy119

Back
Topp