søvn problemer

susy123

Betatt av forumet
er det noen flere som har hatt problemer også har det gått seg til?..

jeg har hatt søvnproblemer etter at mini kom til verden, selv lenge lenge etter han sov rundt :)
Nå er han 16mnd og har sovet rundt lenge.

Jeg må sove alene for å ikke bli forstyrret av lyder, og har etter en stund nå klart å sovne kjappere inn selv, men jeg våkner veldig tidlig..
Er ikke ofte jeg ser på klokka, for å ikke bli oppjaget av det. Men de gangene jeg ser på klokka er den rundt 05, ofte klarer jeg å slumre videre med rare drømmer som jeg husker alt av når jeg våkner ca 1t etterpå.

Mannen vil absolutt at jeg skal få sovemedisiner, men jeg vet ikke om det vil løse problemet mitt.. ?
 
Jeg har slitt med søvnproblemer omtrent hele livet, inntil for et par år siden. Det som har hjulpet er minimere skjermtid på kvelden, ha gult lys på skjermen hvis man skal bruke skjerm, og meditering enten like før jeg legger meg eller å meditere til søvn i senga.
Etter å ha gjort det et halvt års tid ble jeg kvitt problemet, nå sovner jeg veldig lett. :)

Etter at jeg løste problemet med innsovning så sover jeg bedre også, alltid vært skikkelig var på lyder og våknet lett, men nå sover jeg tyngre. Våkner bare lett av baby nå :)
 
Jeg har slitt med søvnproblemer omtrent hele livet, inntil for et par år siden. Det som har hjulpet er minimere skjermtid på kvelden, ha gult lys på skjermen hvis man skal bruke skjerm, og meditering enten like før jeg legger meg eller å meditere til søvn i senga.
Etter å ha gjort det et halvt års tid ble jeg kvitt problemet, nå sovner jeg veldig lett. :)

Etter at jeg løste problemet med innsovning så sover jeg bedre også, alltid vært skikkelig var på lyder og våknet lett, men nå sover jeg tyngre. Våkner bare lett av baby nå :)
Har du tips til mediteringen?
 
Back
Topp