Søvn på natta

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hvor mange timer sover deres søte små på natta sammenhengende? Vekker dere de, eller lar dere de våkne selv?

Her er lillebror 9 dager og får sove ca 6 timer på natta, men da vekker jeg han! Og så sover han 3-4 t til. Slik har vi hatt det siden han var 4 dager..

Hvis jeg er veldig heldig sover han 4 timer i strekk, men det har bare skjedd ca 2 ganger på 3 uker. Vanligvis sover han ca. 3 timer før han våkner, klar for mat igjen.

Mellom 2-4 timer i strekk. I det siste har det vært to :( trøtt! Tar som regel en god stund før han sovner igjen også.

Er jeg heldig så 2 timer i strekk!

Stort sett 3-4 timer i strekk. Noen ganger har det vært 5-6 :O

Først sover hun i 4, sovner i 11-12 tiden og vokner i 3-4 tiden, så sover hun i 3 timer og vokner i 6-7 tiden, så hver 2 time til vi står opp :)

Har ikke noen fast rutine på natten enda, men alt fra 1 t og 30 min-4 t sammenhengende. Stort sett er det rundt 3 timer :) gleder meg til vi får rutine på ting, men kan vel ikke forvente det helt enda..snuppa er 8 dager.

Iik, nå har lillemor sovet i sju timer!! Det var godt for mor det :-D men det var en meeeget sulten baby nå ja :-D

Kan ikke si at jeg har fått tenkt over dette enda da jenta er 6 dager gammel, men forrige natt sov hun 4 timer i strekk :) i natt tror jeg det har vært ca. 2-3 timer.

Lurer på når jeg får sove igjen gitt.. Har sovet maks 5 timer per døgn i 9 dager nå.. Holder på å tørne.. Har store problemer med å sovne når frøkna sover. Hun våkner stort sett annenhver time nå +- og da har ikke jeg rukket å sovne. Flere som har det slik? What to do?

Lurer på når jeg får sove igjen gitt.. Har sovet maks 5 timer per døgn i 9 dager nå.. Holder på å tørne.. Har store problemer med å sovne når frøkna sover. Hun våkner stort sett annenhver time nå +- og da har ikke jeg rukket å sovne. Flere som har det slik? What to do?

Har det sånn vi også.. Stort sett ikke mer enn 4 timer søvn pr natt her.. Forrige natt fikk jeg 2 timer sittende i sofaen i stua. Han har blitt sørpe forkjøla i tillegg, det har ikke gjort nattesøvnen noe bedre!! Men det blir bedre:)

Har det sånn vi også.. Stort sett ikke mer enn 4 timer søvn pr natt her.. Forrige natt fikk jeg 2 timer sittende i sofaen i stua. Han har blitt sørpe forkjøla i tillegg, det har ikke gjort nattesøvnen noe bedre!! Men det blir bedre:)
Godt å høre jeg ikke er alene, selvom jeg ikke unner andre å ikke få sove ;) mini er tett i nesa og nyser endel, renset nesa hennes skikkelig med saltvann og det hjalp!

Lillemor har vært litt tett i nesen, noen ganger med saltvann gjorde susen! Fikk beskjed av barnelegen at det bare var å dryppe i veg, så masse vi ville, det skader ikke i det hele tatt :)

Lillemor har vært litt tett i nesen, noen ganger med saltvann gjorde susen! Fikk beskjed av barnelegen at det bare var å dryppe i veg, så masse vi ville, det skader ikke i det hele tatt :)

Her er han så tett at han ikke spiser engang :/ fått beskjed om å kjøpe noe som heter rinox nå. Måtte det hjelpe. Har ikke fått i han mat siden kl 13 idag:( så slapp og sliten:(

Back
Topp