Krysantemum
Blir kjent med forumet
Har dere begynt å få rutiner på søvn på dagtid? Her sover hun godt på natten, men dagtid er verre.
Hun sover bare korte intervaller, maks 30 minutt 2-4 ganger ila dagen. Når hun våkner ser jeg at hun fremdeles er trøtt, men det er ikke snakk om å sove mer. Noe som resulterer i en sutrete baby.
Noen som har noen tips eller erfaringer de vil dele? Kan det feks være lurt å legge hun ned på rommet sitt (ikke der hun sover på natt) sånn at hun skjønner at nå skal det soves?
Hun sover bare korte intervaller, maks 30 minutt 2-4 ganger ila dagen. Når hun våkner ser jeg at hun fremdeles er trøtt, men det er ikke snakk om å sove mer. Noe som resulterer i en sutrete baby.
Noen som har noen tips eller erfaringer de vil dele? Kan det feks være lurt å legge hun ned på rommet sitt (ikke der hun sover på natt) sånn at hun skjønner at nå skal det soves?
hehe
Og han blir gjerne ganske overtrøtt, for han klarer ikke å finne roen. Sovner sjelden ved puppen, og må bysses og bæres for å få det til. Han er ganske aktiv og nysgjerrig. Tenker å prøve å holde kontroll på tiden for å unngå overtrøtthet, men det er ikke då enkelt når det skjer så mye gøy. Blir ganske sutrete utover dagen når han bare får smådupper på 20-40 min... Bæretøy er alltid en vinner her da, men det gir ikke lengre dupper, bare enklere innsovning.
Typisk det, jeg vil helst han skal sove godt på dagen også, og når han først gjør det, så passer ikke det heller