Søvn på dagtid

Tinemp

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Babyen min har ikke hatt sånne kjempelange lurer på dagtid, men virker som hun har fått nok søvn. Nå i påsken har vi vært på fjellet og et par av dagene har hun sovet 2 x 2,5 time. Hun har da vært superblid og lagt seg uten et knyst på kveldstid. Vi har vært på tur eller sittet på verandaen og dyttet på vogna store deler av lurene. Nå er vi hjemme igjen og det er ikke snakk om å sove så lenge. Det fører til at hun er ganske så sutrete på kvelden og det tar lang tid og masse hyling før hun sovner. Er litt bekymret for at jeg nå må gå 5 timer om dagen for at hun skal få nok søvn :O

Noen som har tilsvarende erfaring eller tips? Er det en periode som går over av seg selv eller bør jeg gjøre noe? Det er forsåvidt greit å gå/rugge på vogna i en periode men hun må jo sove mens vogna er stille etter hvert.

Huff.. Høres ut som vi sliter med det samme :( så jeg går i fire timer hver dag nå fordelt på to omganger

Min sover også mer på fjellet :O så rart? Kanskje det er fjelluften :) har ingen gode råd, men det er ingen tvil om at søvn avler søvn :)

Her soves det gjennom hele dagen. Helt nødvendig.:) enten sover han i seng, bilstol, vogn eller på meg. Søvn er søvn.:) aldri våken over 2 timer, helst halvannen. På ettermiddagen kan han være våken 3-4 timer hvis han har sovet godt tidligere.:) han koser seg med smokk og koseklut når han skal sove. Skal han sove i vogn så må den være i bevegelse.

Back
Topp