Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter at vi begynte å legge henne ute i vogna har hu begynt å sove litt lengre faktisk før våknet hun etter kvarter-tyve min! Jeg blei litt sprø!Åssen er det med deres barn og soving på dagtid? Her får vi maks til tre dupper på kun 30 min. Har prøvd ALT men ikke snakk om. Jeg blir gal. Tips?
Kanskje hun trenger mere mat, altså i form av velling på kvelden? Jeg vurderer det med min, da jeg opplever det samme som deg. De lengste intervallene på natten blir kortere. Og han her sover også 3-4 dupper ala 30-50 min på dagtid. Blir gæren jeg og.Hun sov veldig bra på natt men er nå våken alt fra hver time til hver andre time. Før kunne det gå 6 og 7 timer om natta. Føler at alt har snudd til det værre
Kanskje hun trenger mere mat, altså i form av velling på kvelden? Jeg vurderer det med min, da jeg opplever det samme som deg. De lengste intervallene på natten blir kortere. Og han her sover også 3-4 dupper ala 30-50 min på dagtid. Blir gæren jeg og.
Flaske Mm eller mme med en skje(eller etter behov) grøtpulver iHvordan lages velling egentlig?
Flaske Mm eller mme med en skje(eller etter behov) grøtpulver i
Hadde prøvd med en t-skje grøtpulver i flasken på det nest siste måltidet. Så ser du hvordan han reagerer før det er leggingOk. Er ikke verre altså. Var litt usikker på om det var vanlig grøtpulver. Eller noe eget men da skal jeg nok få til det hehe. tenkte å prøve velling snart. Må jeg gi bare bittelitt av det og eller kan han få i vanlig mme mengde?
Hvordan lages velling egentlig?
He he... Leke alene? Min gutt på 3 år leker sjeldent alene!Sover lenge i vogna på morgen/formiddag, 3-4 timer, så to-tre kortere dupper 30-60min før hun legger seg ca åtte-ni og sover til ca åtte neste dag. Så sover mye enda, snart tre mnd.
Normalt sett sover min pode mye enda. Klarer bare å være våken i 1 til 2 timer omgangen, sover best i vogn på dagtid. Da to lurer på 3 til 4 timer om vi står opp i 6 - 7 tiden.. Det jeg lurer litt på er om det er flere barn her inne som sjelden vil ligge å leke alene? Ikke at 1 til 2 timer sammen med han er for mye, men hadde håpet han klarte å ligge rolig å plutselig sovne.