Søvn på dagtid

Jente_27

Betatt av forumet
Åssen er det med deres barn og soving på dagtid? Her får vi maks til tre dupper på kun 30 min. Har prøvd ALT men ikke snakk om. Jeg blir gal. Tips?

Åssen er det med deres barn og soving på dagtid? Her får vi maks til tre dupper på kun 30 min. Har prøvd ALT men ikke snakk om. Jeg blir gal. Tips?
Etter at vi begynte å legge henne ute i vogna har hu begynt å sove litt lengre faktisk :) før våknet hun etter kvarter-tyve min! Jeg blei litt sprø!

Ca. 4 powernaps på 15 min iløpet av dagen. Kan jo ikke true henne til og sove mer en hun trenger :p

Tja, tips har jeg ikke. Frøkna her har ca 5 lurer på ca en time tid. Dagsøvnen gjøres i vogna

Prøvd alt som sagt. Inkludert vogna. Det gikk før men ikke nå lenger. Med førstemann var det null problem. Han fikk mme og ting var mye mer rutine. Nå som jeg ammer føler jeg alt er annerledes og ikke system på noe.

Sover han/hun mye på natt? Hos oss varierer det, ikke fått rutinen helt inn ennda. Har som regel 3 dupper. 2 korte på alt fra 30-60 min o som regel en lengre på 2 maks 3 timer. Men han sover til gjengjeld godt på natten, håper det fortsetter

Sover lenge i vogna på morgen/formiddag, 3-4 timer, så to-tre kortere dupper 30-60min før hun legger seg ca åtte-ni og sover til ca åtte neste dag. Så sover mye enda, snart tre mnd.

Hun sov veldig bra på natt men er nå våken alt fra hver time til hver andre time. Før kunne det gå 6 og 7 timer om natta. Føler at alt har snudd til det værre

Hun sov veldig bra på natt men er nå våken alt fra hver time til hver andre time. Før kunne det gå 6 og 7 timer om natta. Føler at alt har snudd til det værre
Kanskje hun trenger mere mat, altså i form av velling på kvelden? Jeg vurderer det med min, da jeg opplever det samme som deg. De lengste intervallene på natten blir kortere. Og han her sover også 3-4 dupper ala 30-50 min på dagtid. Blir gæren jeg og.

Vi har prøvd det og men ikke bedring. Ja man blir sprø. Virkelig

Våkner de og er fortsatt trøtte da?

Kanskje hun trenger mere mat, altså i form av velling på kvelden? Jeg vurderer det med min, da jeg opplever det samme som deg. De lengste intervallene på natten blir kortere. Og han her sover også 3-4 dupper ala 30-50 min på dagtid. Blir gæren jeg og.

Glemte å qoute deg på spørsmålet mitt :-)

Flaske Mm eller mme med en skje(eller etter behov) grøtpulver i :-)

Ok. Er ikke verre altså. Var litt usikker på om det var vanlig grøtpulver. Eller noe eget :-) men da skal jeg nok få til det :-P hehe. tenkte å prøve velling snart. Må jeg gi bare bittelitt av det og eller kan han få i vanlig mme mengde?

Ok. Er ikke verre altså. Var litt usikker på om det var vanlig grøtpulver. Eller noe eget :-) men da skal jeg nok få til det :-P hehe. tenkte å prøve velling snart. Må jeg gi bare bittelitt av det og eller kan han få i vanlig mme mengde?
Hadde prøvd med en t-skje grøtpulver i flasken på det nest siste måltidet. Så ser du hvordan han reagerer før det er legging :-)

Min er fornøyd en liten stund igjen så er det pån igjen. Det retter seg vel etterhvert.

Sover lenge i vogna på morgen/formiddag, 3-4 timer, så to-tre kortere dupper 30-60min før hun legger seg ca åtte-ni og sover til ca åtte neste dag. Så sover mye enda, snart tre mnd.

Normalt sett sover min pode mye enda. Klarer bare å være våken i 1 til 2 timer omgangen, sover best i vogn på dagtid. Da to lurer på 3 til 4 timer om vi står opp i 6 - 7 tiden.. Det jeg lurer litt på er om det er flere barn her inne som sjelden vil ligge å leke alene? Ikke at 1 til 2 timer sammen med han er for mye, men hadde håpet han klarte å ligge rolig å plutselig sovne.

Normalt sett sover min pode mye enda. Klarer bare å være våken i 1 til 2 timer omgangen, sover best i vogn på dagtid. Da to lurer på 3 til 4 timer om vi står opp i 6 - 7 tiden.. Det jeg lurer litt på er om det er flere barn her inne som sjelden vil ligge å leke alene? Ikke at 1 til 2 timer sammen med han er for mye, men hadde håpet han klarte å ligge rolig å plutselig sovne.
He he... Leke alene? Min gutt på 3 år leker sjeldent alene! :p

De krever oppmerksomhet når de er våkne. De trenger stimuli. Men de kan jo surre litt på egenhånd på leketeppet eller no mens du gjør ting i nærheten, slik at de hører deg. Men da kun i korte perioder! Ikke lett å underholde dem hele tiden nei :)

Back
Topp