Søvn på dagen

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
Jepp... har en som tar 20 min søvn hver 2. time på dagen. (Og er ofte trøtt og frustrert fra han våkner til han tar en ny dupp igjen). Da orker han ikke leke alene, må bæres eller holdes. Blir litt smågærn av og til.

Noen andre?

Her er det 2-3 lurer på 40 min mellom 7-19! Må da bysses i søvn, og det er risikosport å legge mini fra seg :-P kjenner jeg blir litt tullete selv!!

Jeg triller eller ammer til søvn. Kan sove alt fra 30min til 1,5t. Sover 3-4 ganger

3- 4 lurer på ca 40 min. Noen ganger slår han til med litt lenger dubber og da blir det 3 lurer iløpa dagen. Må stortsett vugges i søvn :)

2-3 dupper, på alt fra 15 min til 2 t, sover best ute i vogna.
Heldigvis er hun veldig utholdende selv om hun er trøtt, blir nesten enda mer tullete og ler høyere bare, så foreløpig ikke vært noen krise at hun ikke har sovet så mye. Bortsett fra hvis vi er på babysvømming, da er det krise å være trøtt!!

Er vel 2-4 lurer her i løpet av dagen. De to første er lengst. Da kan han sove opptil 2 timer, spesielt ute i vogna. På ettermiddagen legger jeg han i vår seng og så ser vi på tv i taket til han sovner. Da kan jeg legge han over i sin seng. Veldig greit. ;)

Er vel 2-4 lurer her i løpet av dagen. De to første er lengst. Da kan han sove opptil 2 timer, spesielt ute i vogna. På ettermiddagen legger jeg han i vår seng og så ser vi på tv i taket til han sovner. Da kan jeg legge han over i sin seng. Veldig greit. ;)
TV i taket? Jøss, har jeg ikke hørt om før. Kult

Her sover hun to eller tre ganger, men det varierer veldig hvor lenge hun sover om gangen. Første duppet på formiddagen pleier å være en halvtime, midt på dagen kan hun sove alt fra 25 min til en time, så har hun en dupp til ved 16-17 som varierer veldig.
Sover hele natten 19.30-7.30ca

Her pleier han ta en halvtimes lur i 8-halv 9 tia (står opp ca. 6) og så en lur i vogna 30-60 min. og så kanskje en liten hvil i 14 tiden og så sover han litt i 16.30 tiden før han legger seg kl.19. Sovner da stort sett i løpet av 10 minutter:)

TV i taket? Jøss, har jeg ikke hørt om før. Kult
Haha, det hørtes kanskje litt tøffere ut enn det er. Vi har skråtak... så det henger på skråveggen. ;)
Men det er veldig greit på late morgener, og for å få han til å sovne fort. :)

ImageUploadedByBV Forum1479989793.755949.jpg

Føler det med søvn er forskjellig hver dag. I dag var det slik: sto opp kl 7. Sove fra 8-9.50. Sove fra 11.30-13.20. Sove fra 15.30-16.10. Sove 19.00 for natt.

Sliter ofte med at lurene blir korte. Prøvde derfor i dag og holde henne lengre våken mellom hver lur. Hun er vanligvis trøtt etter 1,5 t.

Back
Topp