Søvn om natta

DobbyHP

Glad i forumet
Septembergull'17
Babyen vår sover som regel fra 21.30 til alt fra 01-02.30. Så vil han ha mat og legger seg rundt 04. Men etter det våkner han alltid rundt kl 06 med luftsmerter. Hvordan sover deres babyer?

Last edited:
Babyen min sovner for natta mellom 2200 og 2230, da sover hun til ca 0300, skiftes bleie på og ammes litt og sover til 0630, ammes litt og sover til 0930-1000.

Her sovner han ikke før mellom 23.00 og 00.30 men sover da stort sett helt til 6-7 tiden på mårran :)

Har en som er mye våken på kvelden, hvis han sover noe så er det kun små lurer og legger jeg han fra meg så våkner han. Og skal ha mye pupp hele tiden, litt for maten og mye for kosen tror jeg.
Han slokner klokken ett om natta og sover da 5-6 timer, spiser og sover videre. I dag sto vi opp nærmere tolv :p og da hadde han vel spist to ganger siden ett om natta.
Så går det ikke så lang tid før han sover mer. Han lader liksom opp til kvelden :)

Har en som er mye våken på kvelden, hvis han sover noe så er det kun små lurer og legger jeg han fra meg så våkner han. Og skal ha mye pupp hele tiden, litt for maten og mye for kosen tror jeg.
Han slokner klokken ett om natta og sover da 5-6 timer, spiser og sover videre. I dag sto vi opp nærmere tolv :p og da hadde han vel spist to ganger siden ett om natta.
Så går det ikke så lang tid før han sover mer. Han lader liksom opp til kvelden :)
Akkurat slik er mi også :-)

Her er det leggetid rundt 10.30, med flaskemating hver 3-4 time gjennom natten, til det er morgen i 10-11 tiden :) Tror vi skal begynne å legge henne rundt 8-9 nå, for den siste uka har hun sovnet i fanget mitt rundt 8-9, og sover der til det er nattestell å flaske ca. 10.30.

Hørtes veldig kjent ut ;)

Hørtes veldig kjent ut ja! :-)

Det er som regel 3-5 timer mellom amming på natta. Men i natt ville han ha mat hver 2. time. Og kl 5 ville han ikke sove igjen.

Har vel omtrent hatt ungen på puppen hele natta i natt.. Trøtt ja.. Men så sov hun jo i hele går og spiste litt lite..

Her e det kveld når storesøster har sovne, i 9-tia... Da er det pupping med masse kos, så sover hun til ca 3-4-tia, før det er pupping igjen, sover til 7-8-tia første på nytt er pupping, og sover til 9-10-tia... Da står vi opp:-)

Her blir det kveld litt sent. Virker ikke som han vil sove før den tiden, har bare smådupper på kvelden men da helst i noens armer/fang. Spiser også mye. Han tar natta ca kl 23, og sover da til ca kl 7 på morgenen. Spiser igjen og kan sove til alt fra 9 til 11 på morgenen.

Her er det ingen rutine ... Det varierer veldig fra dag til dag ennå. Er jeg den eneste :P det kommer veldig Ann på hvor mye hun sover på dagtid.
Men på natta sover hun alt fra 3-4 timer før det er mat og bæsjer gjerne mye på natta. Ikke uvanlig med 2 ganske fulle bæsjebleier.

Her er det ingen rutine ... Det varierer veldig fra dag til dag ennå. Er jeg den eneste :P det kommer veldig Ann på hvor mye hun sover på dagtid.
Men på natta sover hun alt fra 3-4 timer før det er mat og bæsjer gjerne mye på natta. Ikke uvanlig med 2 ganske fulle bæsjebleier.
Neida, du er ikke alene! :-P Har ikke mye rutiner her heller, men litt bevisst også. Vil ikke binde oss fast til at vi ikke kan finne på noe bare for at lille skal ha kveldsstell og legge seg til ett tidspunkt. Og uansett er det tidlig mener jeg. Ho legger seg mellom 10 og 11 på kvelden, og ofte kan ho ligge å pludre lenge etterpå for seg selv i senga, men hu har blitt veldig flink til å sovne selv nå i det siste. Før måtte ho bysses og sovne på meg før jeg la ho, så våkna ho, og på'n igjen.. Sover til 3-4 ca, ammes og bytte bleie, kanskje våken opp til en time da, så såver vi til 7, så til 10 alt er ca :-)
Dagtid er veldig individuelt, har en lengre dupp midt på dagen, smådupper på meg nå og da ellers nermere kvelden.

Varierer litt, men sovner sjeldent før i 24-01 tiden, sover da tre timer før amming i 3-4 tiden, og sover videre til 8 tiden (på en god dag:)). Da kan hun enten sovne igjen etter mat, eller være våken i fem timer...:p Hender også hun vil være våken tre timer ved ammingen i 3-4 tiden og enten bæsje mye eller bare ligge heelt inntil mamma'en i stedet for i babynestet sitt...

Back
Topp