Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat slik er mi ogsåHar en som er mye våken på kvelden, hvis han sover noe så er det kun små lurer og legger jeg han fra meg så våkner han. Og skal ha mye pupp hele tiden, litt for maten og mye for kosen tror jeg.
Han slokner klokken ett om natta og sover da 5-6 timer, spiser og sover videre. I dag sto vi opp nærmere tolv og da hadde han vel spist to ganger siden ett om natta.
Så går det ikke så lang tid før han sover mer. Han lader liksom opp til kvelden
Akkurat slik er mi også
Hørtes veldig kjent utHar en som er mye våken på kvelden, hvis han sover noe så er det kun små lurer og legger jeg han fra meg så våkner han. Og skal ha mye pupp hele tiden, litt for maten og mye for kosen tror jeg.
Han slokner klokken ett om natta og sover da 5-6 timer, spiser og sover videre. I dag sto vi opp nærmere tolv og da hadde han vel spist to ganger siden ett om natta.
Har en som er mye våken på kvelden, hvis han sover noe så er det kun små lurer og legger jeg han fra meg så våkner han. Og skal ha mye pupp hele tiden, litt for maten og mye for kosen tror jeg.
Neida, du er ikke alene! Har ikke mye rutiner her heller, men litt bevisst også. Vil ikke binde oss fast til at vi ikke kan finne på noe bare for at lille skal ha kveldsstell og legge seg til ett tidspunkt. Og uansett er det tidlig mener jeg. Ho legger seg mellom 10 og 11 på kvelden, og ofte kan ho ligge å pludre lenge etterpå for seg selv i senga, men hu har blitt veldig flink til å sovne selv nå i det siste. Før måtte ho bysses og sovne på meg før jeg la ho, så våkna ho, og på'n igjen.. Sover til 3-4 ca, ammes og bytte bleie, kanskje våken opp til en time da, så såver vi til 7, så til 10 alt er caHer er det ingen rutine ... Det varierer veldig fra dag til dag ennå. Er jeg den eneste det kommer veldig Ann på hvor mye hun sover på dagtid.
Men på natta sover hun alt fra 3-4 timer før det er mat og bæsjer gjerne mye på natta. Ikke uvanlig med 2 ganske fulle bæsjebleier.
Oi heldigBabyen min sovner for natta mellom 2200 og 2230, da sover hun til ca 0300, skiftes bleie på og ammes litt og sover til 0630, ammes litt og sover til 0930-1000.
Er nok litt bortskjemt, jaOi heldig