Søvn og søvnmangel.

Eplefrø

Betatt av forumet
Marshmallows 2022
Hei i natten. :singing::p

Hvordan ligger dere ann med nattesøvn?
As u can see, rimelig ræva her i gården.
Legger meg rundt 23-00, opp på do 3, hver natt siste uken, og da vettu. Da er man våken. Noe lukte rart, kvalmt, for mye et eller annet sted. Det er for varmt, kaldt, klamt.
Puppene verker, ikke ligg sånn, prøv sånn, nææ, sånn, ikke sånn nei.
Så etter uendelig rullefest, så er jeg sulten.

Asså variabelt dette her. I går sovnet jeg igjen, og våknet til ny dotur kl 5.
Festlig at dette starter så tidlig? Noen flere? :bookworm:
Eller sover dere mer og bedre?
 
Har ikke begynt å kjenne på så mange fysiske symtomer ennå. Men siste uken har jeg våknet tidlig! Mellom 05.00-06.00. Får ikke sove igjen heller. Utrolig uvanlig for mitt vedkommende xsmile9
 
Har ikke begynt å kjenne på så mange fysiske symtomer ennå. Men siste uken har jeg våknet tidlig! Mellom 05.00-06.00. Får ikke sove igjen heller. Utrolig uvanlig for mitt vedkommende xsmile9

Helt samme med meg. Så unødvendig fordi jeg er trøtt resten av dagen:p
 
Sover også dårlig, har gjort det fra dagen jeg fant det ut :wacky: Nå må jeg som regel opp og tisse i løpet av natten også. Eneste trøsten er at jeg husker det ble bedre når livmoren kom opp av bekkenet sist gang. Krysser fingrene for det samme nå :shy:
 
Sover også dårlig, har gjort det fra dagen jeg fant det ut :wacky: Nå må jeg som regel opp og tisse i løpet av natten også. Eneste trøsten er at jeg husker det ble bedre når livmoren kom opp av bekkenet sist gang. Krysser fingrene for det samme nå :shy:
Da krysser vi fingre for det!!
 
Jeg også. Vondt å "plassere" puppene, og så har jeg våknet siste 5 nettene til samme tid og bare stirret..

Drømmene er det verste, de tar all energien fra meg fordi de er så virkelige. I natt ble magen min som en sekk etter fødsel, og nissen kom og hentet den til gaver. Og katten var barbert da den kom inn. :offtheair:wtf:Bare vas mao.

Jeg blir så sliten i hodet av dette her. Og på dagtid er fullstendig borte, helt lobotomert og treig i trynet.
 
Last edited:
Lol, jah, du sier noe!! Drømmene er helt merkelig virkelige. Når jeg faktisk sover. Men kanskje litt derfor, man sover så lett? Jeg vet ikke.

Med førstemann, herregud altså. I HVER drøm, jeg tuller ikke, så knivstakk jeg folk, med penn, i øyet.
Det gikk så langt at jeg i drømmene tenkte at, jess, endelig en normal drøm. Da kunne det utarte seg helt nydelig, heeelt til jeg da knivstakk dem på slutten av drømmen. Varte nesten en hele mnd. Alle ville av en eller annen grunn ta bebin min. Var skikkelig lei meg over massedrapene når jeg våknet Asså, ikke helt meg liksom. :jimlad::bored::joyful:

Så jeg venter i spenning.
 
Lol, jah, du sier noe!! Drømmene er helt merkelig virkelige. Når jeg faktisk sover. Men kanskje litt derfor, man sover så lett? Jeg vet ikke.

Med førstemann, herregud altså. I HVER drøm, jeg tuller ikke, så knivstakk jeg folk, med penn, i øyet.
Det gikk så langt at jeg i drømmene tenkte at, jess, endelig en normal drøm. Da kunne det utarte seg helt nydelig, heeelt til jeg da knivstakk dem på slutten av drømmen. Varte nesten en hele mnd. Alle ville av en eller annen grunn ta bebin min. Var skikkelig lei meg over massedrapene når jeg våknet Asså, ikke helt meg liksom. :jimlad::bored::joyful:

Så jeg venter i spenning.

Jeg har ikke ord :laughing002
 
Sover selv så ekstremt dårlig. Har aldri skjedd meg før:rolleyes: Og er kun 10 dpo?? Fant ut jeg var gravid 8 dpo, og har siden våknet etter 4-5 timer søvn (pleier å sove 10-11). Får jo ikke gjort noe om dagene:wacky: Godt det er ferie:angelic:
 
Last edited:
Her merker jeg i alle fall at søvn betyr noe for hvordan jeg ellers føler meg.. dag to etter ferien, så kvalmen har aldri vært så ille som nå. I går etter jobb sov jeg 1,5 time og la meg til normal tid. Kroppen liker ikke at den ikke får sove så lenge den vil og slappe av når den kan :(
 
Back
Topp