Søvn og drømmer

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hvordan står det til på den fronten for tiden? Her soves det dårlig, men bonusen med det er jo alle drømmene man har! I natt drømte jeg at jeg bodde i et kjempestort hus, med utrolig mange rom og et skummelt loft. I kjelleren hadde jeg et basseng med tilgang til egen sandstrand. Utrolig kjekt!

Drømmer dere mye og husker dere drømmene deres? Jeg drømmer aldri ellers :p

Jeg drømmer utrolig mye rart, det har jeg gjort hele svangerskapet, og jeg husker drømmene hver dag. I natt drømte jeg mye om jobben, masse mailer fra kunder og slikt, man er jo helt utslitt når man våkner, og ikke veldig motivert for jobb etter å ha "jobbet" hele natten. Natt til i går drømte jeg at ei venninne og jeg skulle padle verden rundt på et surfebrett :P

Ellers våkner jeg mye hver natt å, men heldigvis så sovner jeg ganske fort igjen, må bare endre sovestilling eller noe, og sparke litt i leggen til samboeren som ligger å snorker...

For ikke så lenge siden drømte jeg at jeg skulle føde, på legekontoret, 5 minutter unna. Jeg kom dit og de ga meg en pille (eller noe sånn, husker ikke alle detaljene for det er en stund siden) og så fikk jeg gå hjem en tur.. Mener jeg møtte mamma i en trappeoppgang (noe vi ikke har her.. haha) og hun sa at etter at jeg hadde fått den pillen så var det vel ikke lenge igjen. Det gjorde ikke vondt eller noe da. Men Kjære skulle tydeligvis spille en "match" på CS:GO før vi skulle tilbake... var ganske sint på han da jeg våkna men også litt sjokkert fordi jeg ikke lenger var i fødsel. :hilarious:

Haha, så mye artig man finner på i drømmeland :D
Jeg sover veldig dårlig pga. hofter/bekken, men drømmer ofte mye rart likevel. Ofte føder jeg. Tidligere i uken fikk jeg babyen hjemme på badet. Da kom hun med føttene først og jeg dro henne ut selv. Helt smerteløst!
Samboer drømmer også ofte om baby og fødsel, og da kan hun gå og prate med en gang hun er ute.

Drømmer bare dumme drømmer jeg. Våkner alltid dødssliten etter å ha kranglet, sloss eller av andre grunner :p kan ikke huske sist jeg hadde en morsom eller god drøm faktisk.

Mine drømmer er like merkelige både som gravid og ikke-gravid. :-P Kanskje vi bare husker de bedre fordi vi våkner flere ganger om natta? :-P

Det virker som jeg har sluttet å drømme, husker iallfall ikke noe. Sover faktisk bedre enn på lenge, fordi rygg og bekken ikke er så vonde lenger. Nyter det virkelig:-)

Det virker som jeg har sluttet å drømme, husker iallfall ikke noe. Sover faktisk bedre enn på lenge, fordi rygg og bekken ikke er så vonde lenger. Nyter det virkelig:)
Har hodet festet seg eller ble det bare plutselig bedre? Har hørt at bekkenplager gir seg litt etter hodet er festet hvertfall. :)

Har hodet festet seg eller ble det bare plutselig bedre? Har hørt at bekkenplager gir seg litt etter hodet er festet hvertfall. :)

Nei da, det har med å gjøre at jeg er 100% sykmeldt. Rygg og bekken tåler ekstremt lite, men nå kan jeg ta pauser ved behov, og legge opp dagene etter formen. Merker utrolig stor forskjell!

I natt drømte jeg at mini var 66 cm lang når han ble født, det var ingen baby, han kunne både sitte og prate litt. Jeg var så skuffa og følte meg skikkelig lurt fordi jeg hadde gått glipp av en liten baby. Og ikke passet noen av klærne jeg hadde heller. Ble ganske lettet da jeg våknet og innså at det bare var en drøm :)

Jeg har drømt lite om baby og fødsel, i forhold til hva jeg hadde trodd jeg skulle gjøre. Har hatt noen drømmer der babyen har blitt født og egentlig vært flere måneder gammel allerede da ;) Men får se om det blir mer nå som fødselen nærmer seg :)

Back
Topp