søvn mønster

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
har DU fått et eget søvnmønster?? jeg har ... Og liker d dårlig, så håper d forandrer seg snart! Her sover jeg fra 23-03 ca, da må jeg på do, også ligger jeg så godt som våken og bare vrir meg til je skal stå opp igjen.. Kjenner kroppen begynner kjenne godt den søvn mangelen der ja! :P

Amen!
Jeg ligger LENGE før jeg får sove, finner ingen god liggestilling, og svetter og fryser om hverandre... Og jeg saaaavner å ligge på magen å holde rundt puta mi :(
Gleder meg til dette er over og jeg kan sove normalt ( gjerne med ammepauser ;) )

Amen!
Jeg ligger LENGE før jeg får sove, finner ingen god liggestilling, og svetter og fryser om hverandre... Og jeg saaaavner å ligge på magen å holde rundt puta mi :(
Gleder meg til dette er over og jeg kan sove normalt ( gjerne med ammepauser ;) )

Signerer denne - noen ganger blir det nesten morgen før jeg klarer å sovne :o

Tja, trøtt hele tiden og hadde jeg kunnet så skulle jeg ha sovet flere dupper per dag. Men en dupp per dag blir d nå når d er vanlig hverdag igjen

Ingenting som heter kvalitetssøvn lengre ihvertfall. Legger oss i 11-12 tia. Opp 3,5 og 7 for å tisse på de værste nettene. Er så tørst om natta også så drikker et glass vann hver gang jeg er oppe :-/

Jeg våkner mellom 1-5 ganger for å gå på do i dag var det bare 1 gang :)

Back
Topp