Nå trodde jeg at vi endelig at det begynte å bli litt orden på sovingen her, men den gang ei... Eller, det er jo mye bedre enn det var da, for nå har snuppa sovnet
fredag kveld la vi henne i nitida, for hun virket trøtt... Hun sovnet fort,men sov bare ti/femten minutter og våkna med et vræl, og så skreik og vræla hun ganske hysterisk en god stund, ingenting som hjalp, ikke bæring, byssing, kosing, synging og ikke smokken... Etter at vi hadde prøvd det meste måtte jeg bare ta frem puppen, ti minutter senere sov ho som en sten... I går kveld var det på samme viset, sovna, våknet etter en liten stund og satte i gang med vræling og ingenting som hjalp.. I kveld sørget jeg for at hun i allefall var skikkelig mett, spiste i nesten en time, og fra begge sider (holdt henne våken sånn at ho fikk spist lenge), og gikk og la henne mens hun fortsatt var våken,men begynte å bli skikkelig søvnig. Hun begynte å protestere litt da jeg la henne,men det gikk over så lenge jeg sang, etter en halvtime med synging sovnet hun... Våknet etter fem/ti min og begynte å sutre, gikk inn til henne da det begynte å eskalere.. Puttet i smokken og begynte å synge, etter ti min sovnet hun igjen... Våknet etter et kvarter og startet med hysterisk vræling igjen... Hun fikk tilbud og pupp, men var ikke interessert... Til slutt tok vi henne med opp... Etter en halvtime begynte hun å bli veldig trøtt igjen, så da fikk hun mat igjen (nå var det jo gått så lang tid at det var tid for spising igjen), spiste et kvarter og nå sover hun som en sten...
Hva kan denne hysteriske vrælignen komme av? Tips? Fryktelig frustrerende når ingenting hjelper!
Hva kan denne hysteriske vrælignen komme av? Tips? Fryktelig frustrerende når ingenting hjelper!