Søvn!? Hjelp ?

silsol

Elsker forumet
Vi har ei lita prinsesse på snart 11mnd. Hun har altid vært veldig flink og legge seg, men våkner ALLTID 30 -60 min etter hun har sovnet. Hjelper somregel og gi henne en flaske på senga eller gi henne litt pupp på senga. Men, det hjelper kun vist jeg gjør det![&:] Skjønner IKKE hvorfor hun driver og vokner! Vi sjekker om bleien er tørr og vet att hun er mett.. Noen som har erfaring med dette ?

Dytt!

Jeg har hørt at overtrøtte barn lett våkner opp igjen etter å ha sovnet. Kan dette være tilfelle her?

Hmm, kunne ha vært. Men, jeg tviler egentlig litt fordi hun har ALLTID gjort det [&:] Kan ikke tenke meg att hun alltid er overtrøtt [8D] Men, får prøve og legge henne litt tideligere i morgen[:)]

ORIGINAL: silsol

Hmm, kunne ha vært. Men, jeg tviler egentlig litt fordi hun har ALLTID gjort det [&:] Kan ikke tenke meg att hun alltid er overtrøtt [8D] Men, får prøve og legge henne litt tideligere i morgen[:)]

Hmmmm, ja da hørtes det jo litt rart ut i så fall! Men skader jo ikke å prøve og se hva som skjer. Lykke til, håper det bedrer seg for dere[:)]

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

ORIGINAL: silsol

Hmmmm, ja da hørtes det jo litt rart ut i så fall! Men skader jo ikke å prøve og se hva som skjer. Lykke til, håper det bedrer seg for dere[:)]

Ja. Nei, vi får prøve i morgen [:)] Takk for svar. :)

¨Hmm..
Ja, vi får prøve med litt mer søvn på dagtid for od se om det kan hjelpe noe eller ikke [:)]
Men, de gangene vi legger henne uten att vi ser hun er ordentlig trøtt så bruker hun så evig lang tid på og sovne [&:] Ligger bare og gråter, å det klarer IKKE jeg og høre på , så her blir hun løftet fort opp. [8D]

Back
Topp